Utedagar i sommarvärmen!
Igår hade vi en härlig utedag då rabatten rensades, planterade syrenbuskar och doftschersminen vattnades och kisarna och vovven njöt av solen……här i Skåne har vi MYCKET varmt nu, riktig högsommarvärme!
Här är en bild på min goa Ängla……hon KRÄVER att få vara ute VARJE DAG nu när det är så fint ute, så det så. 

ohh vad vacker hon är
//Tessan

Så vacker hon är din Ängla, hur länge är hon så vit när hon är ute? Håller med dig vi har ett underbart sommarväder i Skåne, ca 20 grader i Trelleborg // Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens
o vad fin hon är
vi har lika gott väder här i Trollhättan
#2,..det verkar som om katterna har nåt som stöter bort smutsen
mina katter blir bara lite grådassiga på fötterna när de är ute
Jättevacker tjejja!!!
#2 Ja mina katter är ute hela dagarna oxå och de blir inte heller smutsiga. Endast fulla med mossa
De får inte ens gräsfläckar trots allt bus!

TACK allihop för era vänliga ord!
Hon har nog smutsavstötande päls för visst blir hon jordig och grusig när hon rullar sig i gräset och på uteplatsen, men det bara trillar av henne igen och hon är lika vit och fin igen. Väldigt praktiskt!! 
Jättefin tjej "lovebuffen".
*LER* Ja det fastnar mängder med mossa och annat skräp i pälsen på mina också (ja förutom min nakna tjeje Coccos) men det ramlar av så fint ÖVERALLT inne i huset…………jag kan bli galen ibland när jag hittar mossa i sängarna, i soffan, uppe på skrivbordet där datorn står osv……… egentligen skulle man ha en sluss där allt sånt där blåste bort från pälsen;-)
Kvällshälsningar från Lotta P

Ljuvlig tjej! Klart man ska vara ute nu när vädret är så härligt
/ Carina

TACK för era goa ord om min Ängla! Ska jag hälsa henne!! 
#6 Japp, det trillar av inomhus. Dock är jag väääldigt härdad med en 45 kilo tung samojehane med enorm päls, även han har smutsavstötande päls vilket på många sätt är jättepraktiskt, dock trillar det ju av här hemma och det kan se ut som om jag hällt ut en hög med sand på golvet efter att han legat där, detta om det t.ex, regnar ute och är lerigt eller vi har varit i skogen och han har sprungit där……kan säga att sopkvasten är "min bästa vän", hehe!!