Perser iFokus

Perser

Etikett03-avel-genetik-uppfödning
Läst 976 ggr
Tessan73
0

Mina 2 nya småtjejer

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej på er.

Nu är det äntligen klart, och i början på juni kommer 2 små nya underbara perser flickor att flytta hit, Marlene och Charlotte. Jag är så himla glad och tacksam att jag ska få bli ägare till dessa 2 juveler. Tusen tack. Och lilla underbara Polly kommer att bli överlycklig att få 2 lekkamrater i hennes storlek att busa med.

Måste få visa lite bilder på dom.

//En lycklig Tessan

Först ut är Charlotte

Tessan73
0

en till

Tessan73
0

en till :)

Tessan73
0

Och så Marlene som är oddeye.

Tessan73
0

en till

Tessan73
0

och en till

Tessan73
0

och en bild på båda när dom är lite mindre :)

SussiF
0

Vilka söta små tjejer du får hem :-)

Lycka till med dem !

deroba
0

Vilket vackert uttryck Charlotte hade Glad och en till oddeyed för dig va kul. Görsöta var dom bägge två Tessan, all lycka med dom!

Tidlosa
0

Åj!

Såååå vackra!!! GRATTIS!!!

Tessan73
0

Tusen tack snälla ni för era gratulationer.

McLaren
0

Nämen gudars va fina!! Vilka fina tjejer du har nu, Tessan! Så roligt för dig och din familj. Jag har varit inne på din hemsida och kollat igen och dina katter är såååå fina! Du har FINA meriter också.

Lycka till och stor grattis kram!

Tessan73
0

#11 ohhh tusen tack,,,vad glad jag blir :)

Dina 2 underbara killar är ju bara såååååå söta dom med.

Kram Tessan

Sidentassen
0

GRATTIS till 2 helt LJUVLIGA flickor, antar att du längtar halvt ihjäl dig nu till du får hem dom………

Hälsar Lotta P

Tessan73
0

#13 Tusen tack. Ja jag räknar ner både dagar, timmar minuter och sekunder ha ha haGlad

Marita-L
0

Jätte söta..grattis !!

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

heliotropes
0

Vilka docksöta pinglorKyss…sekunderna går ju iallafall lite fortare när solen skinerFlört

Eva // medarbetare på Perser

[Guardians]
0

Grattis till två riktigt snygga katter

miapia
0

ja jag säjer du det som jag sa innan till dig lika bra jag hämta den andra oddisen av dig nu på semestern hihi

jag kommer vecka 31 till dig  på semester då har jag den STORA KATTUNGE VÄSKAN med mig hihiFlört

Annkis54
0

hemligheter TessanFlört
fy dig..detta har du inte talat om..fy fy
å vilka sötnosar…
oddeyed..ska jag bara HA en dag
blir det från dig kanske hehe

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Tessan73
0

#18 Du tar enbart handväska med dig när du kommer hi hi hi.

#19 ja fy mig,,,usch jag skäms hi hi hi. Ja jag hoppas jag får fram nå riktigt snygga oddeye framöver, så det blir en över till dig vännen *ler*

Kram på er

Annkis54
0

#20..jag litar på det Tessan FlörtCool
men du vet…det ska vara en vitfläckOskyldig
annars kan jag ta din paddaHemlis

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

yadhayezibas
0

Underbara små troll. GRATTIS! Jag vet inte men jag får för mig att jag sett dessa två på nån uppfödares hemsida…. jag surfar ju runt en heeeeeel del…..

yadhayezibas
0

Nuuuu vet jag…..jag visste att jag visste var dom fanns.. Skrattande "my lips are sealed"
Jag har beundrat dom många ggr!!! Och sett deras far IRL han är otroligt fin och maffig!! GRATTIS igen!!

Annkis54
0

hmmmm nu blir man ju nyfiken ju
o inte hjälpte det att gå in på Tessans hemsida heller
men..time will tell hehe

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Tessan73
0

Nämen oj,,,,det var inte alls meningen att det skulle vara en hemlighet var dom kommer ifrån,,,,sorry,,,glömde tydligen i min lycka att skriva det. Dom kommer från Boudoir Feline´s katteri. 2helt underbara killar som har detta Katteri, så glada jämt. Är så tacksam till dom.

#23 Ja visst är pappan snygg,,,helt fantastisk.

#21klart vi ska ordna en oddeye åt dig, kan bli svårare bara med en padda till, ren lyckoträff där,,,min är gömd ha ha ha.

//Tessan

Lovebuffen
0

Åh, jag säger bara åååååååååååååååååååååhhhhhh vilka DRÖMKATTER du snart får hem!!!! Och jag är inte alls avis, neeeeeejdå! Generad

Åh vad jag också skulle vilja ha två såna små babyguldklimpar, vitt är ju min absoluta favvisfärg alla kategorier. Min Buffy är ju helt vit och hon är min lilla sockertopp.  Och en odded eye också…….*suckar avundsjukt* Gläds iaf för din skull! Du kan väl visa mååånga bilder på dina sötnosar när du fått hem dem så vi alla får njuta av dem?

Tessan73
0

#26 Tack för dina snälla ord om mina små töser. Jag lovar att updatera bilder på dom hela tiden när dom flyttar hem :)

//Tessan

krasivis
0

Jag måste också gratta till de små bakelserna! För det ser de ut som, gräddiga och crémiga, riktigt läckra små varelser!! Deras uppfödare har jag blivit lite bekant med på några utställningar och jag gillar dem skarpt! Lycka till med små tjejerna!

Harlibries
0

…ja vet va du bor ja Tessan *flin*…

…& ja har ju fått me mig nåra bedårande Persian Dreams katter förr ja *blink*blink*

…kommer snart & hälsar på *ASG* & då har ja den dära stora fyrkantiga vaskan me nät med mig *blink*

Kram!

Tina

billyboy
0

Sååå sööta

Annkis54
0

#29…smuggla ner en till mig oxå då
det märker hon säkert inte shhhhhhh

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

ixidixi
0

skitsöta!!!!!!!!!!Cool

Harlibries
0

*#31 *s*…jag ska göra allt ja kan….fast hon e snabb Tessan & så ser hon allt *asg*…ska försöka ávleda´na me svärmors bullar *asg*…å sen springa fort!!!

miascharming
0

Grattis Skrattande

Jättesöta !

// Mia

Tessan73
0

#33 men lilla vän det vet ju du att jag inte äter bullar *flin*

Men jag vet vart du bor oxå , och jag har många fyrkantiga väskor med nät på hi hi hi ,,,så smyger jag in altanvägenGlad

Kram

yadhayezibas
0

Jag funderar på en sak… när de är vita men har en pytte fläck så vad innebär det???

Tessan73
0

det växer förhoppningsvis bort Glad, det är vad jag lärt mig iaf

Sidentassen
0

#36 Det brukar allt som oftast vara en färgad fläck på de vita bebisarna, där kan man få en liten vink om vilken färg h*n är också. Denna fläck försvinner och när de är vixna ser du inte att den funnits där öht.

Jag är ju god vän med uppfödarna av pappan till desa bebisar och har även pussat på honom en hel del, han har ju ett ljuvligt temperamente , så dina bebisar Tessan blir nog otroligt rolig att få bli ägd av.

Än en gång , lycka till med småttingarna

hälsar Lotta P

yadhayezibas
0

#38 så de här två små är alltså svarta egentligen??? Öhhhhhh….

Sidentassen
0

#39 JAG kan inte säja vilken färg det är eftersom jag inte ser dom irl. Men det ser onekligen ut som om det är svart, eller blått på huvudet :-)

Hälsar Lotta P

Tessan73
0

det är svart,,,deras mamma är svart :)

UlricaAndersson
0

Jaaag döööör ;D Så sööta !

Tessan73
0

#42 ohhh tack snälla du, man blir sååå glad

sorundas
0

Helt underbara kattfröknar

Gunilla

S*Sorunda's

u-marklund
0

Hejsan,
helt otroligt söta, jättegrattis till dina små töser.

Tessan73
0

#44,45 tusen tack för era snälla ord,,,jag längtar sååå efter dom

Margona
0

Jättesöta, ser ut som små dockor.

Mvh Margona

Millan1971
0

Förvånad