Välkommen hem Polly
Hej på er.
Måste bara få presentera min nya underbara hona Harlibrie´s Petits-Choux "Polly". Hon är helt bedårande, underbart temprament,,,såå go så man bara vill äta upp henne. Hon har redan satt dom stora katterna på plats här hemma, serveras det nåt gott så morrar hon så dom stora katterna backar undan hi hi hi. Tusen tusen Tack Tina för att jag fick förtroendet att ta hand om denna underbara lilla juvel,,,jag är så tacksam,,,nu har jag fått en bebis igen hi hihi.
Här kommer lite kort på henne.
Ha en bra dag allesammans
//Tessan

ja du Tessan,, jag har ju sett henne live och funderat många gånger på att "råka" få med henne hem till mig. Men du vet ju vart jag bor så vem vågar på sig nåt sånt. Kram på dig
GRATTIS till en MYCKET söt tjej !!!!!
Hälsningar Lotta P
Åh Grattis Tessan
jag var faktiskt inne o tittade på din hemsida i förrgår tror jag det var…eller var det igår hmmmmm
så jag har redan sett lilla söta princessan ..mums

Grattis till en söt tjej… Vilken liten trasselsudd!
Underbart söt å vilken granna färger…
. Lycka till med henne !!!
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus
Vilken söt liten trollunge !
Lycka till med henne.

…hjälp min lilla bakelse, Petits-Choux,har blive "kattnappad"!!!!
Nä´rå, jag bara skämtar!!! Jag är så glad att hon fick flytta hem till Er Tessan! Nu vet jag att hon kommer att ha det kanon! Åh så otroligt duktig som Du är, Tessan, när det gäller kattvård & att "styla" inför utställning så får hon ju vara den ompysslade lilla prinsessa hon är van att vara!
Tänkte visa ett kort när hon bara är nån vecka *ler* det säger allt om hennes personlighet! *ler*
Massor av kramar!
Tina (med Nova vid "tutten")

#5 hi hi hi Monica ,du bor för närma, typ 100 m härifrån,,,jag skulle ju aldrig misstänka dig om hon förvann ha ha ha.
Tack snälla för era gratulationer till min nya bebis.
Såg att korten blev lite suddiga, hittade lite barnfingeravtryck på kameran o linsen,,kan vara det
. Får knäppa fler bilder senare.
//Tessan

Grattis till en riktig juvel! Hon är otroligt vacker, och docksöt!!! MUMS!

Guud så söt hon är 
Kram Lillevi

Tack snälla ni för gratulationerna,,,Polly blir så mallig här,,,o mamma med så klart.
//Tessan

…ja va ska man säga *s*
Det ser ut att bli en riktigt bortskämd liten tösabit det där

Har du vare upp & gett´na någe´nattmål då; hörde nämligen ryktas; att hos katteri Persian Dream´s ,så kan man väcka matten "mitt i natta" & få mat!!!!
Kram!
T

Hi hi hi,,,,jaaa jag vaknade kl 03,00 i natt att min lilla "sessa" satt neranför sängen o ville komma upp igen, så då blev det lite färsk fisk nedanför sängen och sen lyfte jag upp henne i sängen, och där har hon sovit såååå gott mellan mig o min minsta dotter. Nu är det full fart på henne efter morgon målet, överskottsenergi
,,,o dom stora katterna ligger o tittar på henne när hon springer mellan bollar, klätterställningar o prasselröret, hi hi hi.
Jag är såååå glad Tina,,,hon är ju bara så underbar.
Kram
Grattis Tessan till denna gräddbakelse!! Hon är sååå ljuvlig!!

Söt liten tjej:)) Grattis t henne!
/ Carina

Grattis till din lilla prinsessa ( på ärten ) * ASG *
Hon är jättesöt.
// Mia
// Mia

#Tusen tusen tack för era gratulationer, vi blir sååå glada jag o polly.
//Tessan

söt liten sessa:)

Vilken härlig rödfärg =P…Kanonsöt !!

tusen tack,,,hon är helt underbar