Famous-kullen

En läcker vitfläcks kull , så söta allihopa
// Christina

Håller helt med Christina här!!! Kanon söta!
Kram Chatrine

Sötnosar allihopa!
/ Carina

Tösabiten var ju bara så fin! Ella Fitz Gerald på henne med tilltalsnamnet Ella och sen en adresslapp i rumpan som det står Helen på! 
Åh pojke nummer 1 är ju en bruntabby o vit!! Underbar!!! Pojke nummer 2 ser oxå bruntabby ut.. vilken lycka att få två i en kull!
Och lilla tjejen är ju bara så näpen!! GRATTIS!!
På hemsidan ser jag 4 kattungar? Har du gömt en för oss? 

Tack till ER alla & flera namnförslag vill vi ha *ler*
#7 Ella Fitz Gerald låter ju jätte mysigt, ska "smaka" lite på det namnet ett tag *ler*
#9 Nja ja lovar att jag inte gömt någon…2:a tösabiten vände & gick över Regnbågsbron nästan på en gång; hennes kort har vare borttaget men en gammal "sida" måste blive uppladdad eller någe sådant…ska fixa detta snarast.

oj oj oj oj ,,,ja dessa bebbar har man sett live, o jösses så underbara dom är. Det är bara att gratulera igen Tina till en kanonkull. All lycka med dom
kram tessan
Vilken fin kull, bara så läckra färger och fläckar.
Namnförslag: Rock Olga, Ricky Martin, Elvis Costello
Amy Diamond, Sting, Simon Templer
I`m in LÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖVE
Ooooh så fiiiina, den första pojken där kan få adress Ramnäs, nema problema, han är gööörläcker tycker jag:-)
GRATTIS till guldklimparna!!
Hälsar Lotta P

Hejsan, så synd att min gubbe sätter köppar i hjulet.
Dom är så helt otroliga så jag kan smälla av.
Men det kommer väl fler små godbitar, kan jag tänka mig.
Rita Hayworth, Brigitte Bardot, två snygga damer, och bardot är ju en sann djurvän

# alla Vilka underbara namnförslag jag har fått! Hur ska jag kunna välja nu *ler* & tack för allt fint ni säger. Vi blir jätteglada!
#13 Pappa Tabasco hälsar tillbaka & det gör alla syskonen me *ler*
#16 tror d finns en & annan AnnKriellas i stamtavlan me *blink*blink*
#17 & 18 de e bara komma upp hit till Harlibrie´s gänget *blink* ja sätter på kaffehurran så kan Ni kramas lite me bebbarna under tiden #18 Guuuuben sätter vi i bebbelådan så smälter han ska du se *ler*
Kram!
Tina
tänkte väl det…
edith piaf på en liten tjej å så kan hon kallas sparven ;)
eller Sophia Lauren o kan kallas fia :)
underbart söta var de iaf :)
Vänligen
Sofia
Medarbetare på brukshundar

Vilken vårbukett ! Jättevackra /Lena
Lena W
Betty Back`s Exotics
Grattis till 3 bedårande bebbar, Lycka till med dom.
Fler namnförslag……
Shakira Bon Jovi Santana

Alltså, nu får ni SLUTA med att publicera alla dessa tabby-vita skönheter - jag har nyss blivit sambo och har inte relationsmässigt råd att skaffa 5 katter till på en gång - vilket kommer att hända om ni inte slutar med dessa bilder.
*drägel*
/Emma
Tina! De är så vackra… Mumma
Tänk så lik Niki den ena är och den andra hanen är så lik McLaren…. Honan är ju bara sååååå söt!
KRAAAAAAAAAAAMMMMMMMMM!!!!
Pussa Nova lite extra från oss….
……TINA inte fresta så mycket…. Gud va söta! Niki och McLaren vill ha en tjej -det sa de faktiskt högt alldelses nyss…..

Tack alla söta ni!
#27 Åsa d e som små kopior av Mc & Niki…d e såååå fina d lovar ja dig…klart att grabbsen ska ha en flicka…d e bara å komma vet du *ler*
…fast snart e d välan våran tur att hälsa på Er & vem vet vi kanske har någe´ me oss då *blink*blink*
Nu e iaf famous-kullen döpt!
Här har vi Harlibrie´s Wesley Snipes

fräcka namn på sötisarna

vilka godingar!!!

Mums…så söta 
// Mia
// Mia

oj oj oj Tina,,,dom är sååå underbara,,,kolla bakvägen lite extra nu,,,för plötsligt så står jag bara där med katt kidnapps väskan *Skratt*
kram
#34 du ser att jag står bakom dig med min STORA kattnappningsväska va?? 

Tina! Glöm inte bort att jag bara bor 20 min. bort från Åsa
kanske finns något med till mig också 
kram Lillevi

#31,32,33 Tackar & knixar!
#34&35 kan ni inte hoa så kan vi ta en nattmacka när ni iaf e här…vill ni ha te eller kaffe *s*
#36 jo,d vill ja lova *ler*…
…har nog me någe då till dig me *flin*…
…antar att det kommer vara lite större då än nu*blink*blink* *fniss*fniss*

grattis till dessa guldknoppar! Hur söta som helst;) krama om alla dina både 4 benta o 2 benta från oss i Ludvika;)

Jättebra namn på de otroligt söta ungarna.
Vilka gossingar :)