Min goding!!
Tänkte bara dela med mig av några precis nytagna bilder på min goding här hemma!! YadhayeZiba's Sheik Khalifa! Jag behöver inte säga hur mkt jag tycker om denna katt va?
Jag blir alldeles lycklig när jag tittar på honom *ler*
Måste bara tillägga: ser ni hans vita svanstipp? Hans mamma har en likadan , ganska gulligt tycker jag.
Ha en fin dag!!
Vilka snyggingar du har !!!

oj vilken godbit du visar upp,,,mums
//Tessan
Jättefin, och sån go fläck.
snygging
det första kortet är ju bara URLÄCKERT
Tack alla!! Ja det när han är i trädet är ännu häftigare i sin riktiga storlek, fick ju förminska det rätt mkt.

Ja men titta du har ju ett lika träd som jag!!!!!!! KANON fin!!!!!!
Kram Chatrine
HELT UNDERBAR !!!!!
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

MKt söt pojke:)
/ Carina
USCH FY 17 va du är elak !!!! 
Jag tror jag sätter mig i bilen och åker med en gång !!!!!! Jaadu hade det inte varit så långt så hade jag gjort det, men jag orkar inte köra så många mil själv 
SUCK, han är såååååååå fiiiiiiiiiiin……………….

snyftar en mycket kär Lotta P

Då får du slåss med mig Lotta… Vad säger du, skall vi ta en fist-fight om snyggingen? *flexar musklerna*
Visst ja, jag kanske måste spara krafter för att kunna brotta honom från Pethra också =)
/Emma
#9 men Lotta då
Ja och jag tycker att han är ändå liiite finare IRL.. han har sin mammas korta cobby kropp och väldigt low on legs (gillar det utrycket=) Och ett underbart temperament uppepå det oxå!
#6 njaaa går inte jämföra ditt träd med mitt
men jag gör så gott jag kan
Tack för du gillar honom det värmer och stärker!!!
#7 & 8 Tusen tack!!
#10 Emma.. *skratt* Ni är ju för roliga!! Ja glöm inte bort att jag är stor och stark *haha*

Han är supersöt 
#10 Bara så du vet det bruden…………HAN É MIN !!!!!!!!!!!!!!!
Lotta P med uppkavlade ärmar ;-)

WOW vilken läcker bit han har blivit 
// Mia
// Mia
så där så man blir blöt i mungipan