S*Tidlösa`s Perser & Exotic
S*Tidlösa`s familj blev den 30/4 2008 5 individer rikare!
DreamofGlory`s 2 Magic "Kazan" blev far och Mälarstrands Nefertite de Mabon "Ninetto" blev mor till inte mindre än 5 småttingar!!
Under hela förlossningen var övriga katter med som stöd för Ninetto. De tvättade på henne o bebisarna, jamade stilla och låg straxt utanför under den korta förlossningen - klar på mindre än en timme.
Nu ligger de två stora fertila honorna, Shannara och Ambi, tillsammans med Ninetto & sköter om bebisarna.
Vilka färger? Svartsilver! Vad annars…*S*
Till salu är:
1 Svart hane, 2 Svartsmokar hanar, 1 Svartsmoke hona och så 1 svartsilvertabby hane.
Foton kommer så snart kameran o jag samarbetar!
Jag har sett de söta små bebbarna IRL och kan intyga att de är superfina. GRATTIS till både Ninetto och matte!!!
Stödmammorna Shannara och Ambi får också ta åt sig av att de små bebisarna mår så bra.
Kram Elisabet

Grattis till kullen.Ser fram emot bilder på dom.
Stolt ägare till tre La permer

Tack snälla Krasivis - Alltid lika kul med IRLbesök! Varmt välkommen åter snarast!
Tack Monica - det kommer foton så snart jag och kameran har enats någorlunda…*S* Skulle framföra ett mjauuu från Melva… 

Hälsa Melva att jag gärna ställer henne igen vid tillfälle-det är ett så praktiskt sätt att bara låna en färdig preppad vacker katt och ställa ut.
Stolt ägare till tre La permer

SussiF - Tack!
Vilken fin bild du sände med…Så sötiger!

Grattis till kullen, ser fram emot foton på de små. // Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

GRATTIS till kattungarna!!!
Kommer snart på besök för att känna och klämma på underverken.
Kram Gunilla
Gunilla
GRATTIS till bebbarna!!! 

Grattis till bebisarna 
// Lillevi

Stort Tack till er alla! *ler*
Å du… Sorundas - här pussas det på kattbebbar, inget klämmande alls! Då kommer mammorna och blir upprörda om de små skriker…
Åh så kul…grattis till bebbarna
o supergrattis till att du har katter som samarbetar så
ska bli så kul att se bilder på underverken
GRATTIS GRATTIS till den stora kullen, med härliga färger. Ska bli trevligt att se foton framöver. Skynda dig att bli sams md kameran nu;-)
Hälsar Lotta P

Stort grattis till din kull, all lycka med dom
//Tessan
Woooow Grattis…du måste bara sända foton till mig ..blink..blink… Jätte grattis!!!
/ Marita
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus
Grattis till en stor kull!
Vill också se foton

Åj! Foton & foton… Alltså, det här går inte så vidare bra… Sorunda: medtag fotoutrustning! Bettan: Rädda mig!
Här kommer ett foto på kattmamma med extra kattmammor, i vanliga fall ligger de i en hög… Nu reste sig Shannara för att skydda bebbarna som diar för fullt.
Kuriosa: Bebbarna ligger i en gammal säng, som nyttjats för familjens alla barn & barnbarn…

Å så nästa svartsmokegosse…
Blir bättre foton i framtiden när jag får hjälp med plåtandet *ser uppmanande på Sorunda & Bettan*
TACK till er alla som grattat! Känner mig lite eländig då jag inte hunnit grattat alla som fått bebbar, handlat nya missar osv… Så jag passar på & säger GRATTIS till er så här… Hoppas det är ok…*ler*
Vad fina dom är !! Ser ut att ha det gott där tillsammans…
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

GRATTIS 
Lycka till med dom små
// Mia
// Mia