Totalt OT
Ja totalt OT för perser.ifokus.se men jag må ju ändå få dela med mig. Min Haidi som bor här på fodervärdsavtal (men som just nu är hos sin ägare för valpning o att ta hand om valpar). Hon fick idag 5 härliga små valpar. Naturligtvis har jag inte kunnat se dem IRL ännu, men jag har fått en hälsning från Haidi via ägaren.
Visst har hon väl varit jättedutti min Bichon Havanaistjejja!!!

På kortet har ägaren/uppfödaren skrivit
"Hej mamma! Jag har det bra med babysarna
Haidi"
Fotografen är självklart uppfödaren.
Tillbaka till perser ;-)
Märtha har bott in sig här o har ju bott en vecka här igår! Det går bra allting och vi stortrivs med henne och Kotten och Märtha kommer överens som sig bör!
Oj så små valpar, trodde först det bar kissebebisar jag
Hon ser ut till att vara en lycklig mamma och jättefin i sin blåa rosett är hon också.
Hälsningar Lotta P

Ser för härligt ut!
/ Carina
Grattis till gullungarna !!
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Grattis till så små underbara valpar
//Tessan

Stort grattis till er! Jättefina både mor och barn, kul med alla färger!
mums

Grattis 
// Mia
Grattis till de söta små valparna!!!
Grattis!! Så kul med småvalpar!! :) Dom är ju så söta :)
#1>> Hihi… nja… så fort kan nog varken Märtha eller Kotten arbeta *fniss* Men de är ju faktiskt inte mkt större än små kissebebbar… Minsta vägde visst 105 och den största rörde sig kring 145 g
Mamma-Hund har varit hos uppfödaren sedan parningen nu så hon är då saknad här, men när valparna är avvanda om 8-11 veckor så kommer hon ju hem hit igen. Blev en så rolig kombination så uppfödaren vill ha kull nr 2 också, ev. med annan hane den gången då. KUL… :o) (I fodervärdsavtal med hundar enligt SKK står det nog nåt om max 2 kullar på fodervärdstikar i levande valpar).
Så gossigt det ser ut, grattis!!
Nu har de små blivit 3 veckor i söndags o nya bilder finns varje vecka på http://mitanellis.se/ under HAIDIS VALPAR. Foton tagna av min uppfödare och där valparna just nu bor.