Godmorgon 6 april
Soligt och underbart väder blir det i Kungsbacka.
Igår sålde jag min bil, så nu har jag ingen, känns skumt! Tänk om jag behöver iväg ploppar upp i min skalle
Men jag har 5 min väg t Centrum i Kungsbacka. Jag kände det va dags göra mig av med den, minnena med resorna o kombin fr vovven gjorde jag inte klarat denna, så tänkte köper en mindre, men nu kommer sommaren, då är det bättre gå lite så kilona rasar. Pojken min har ju barnfärdtjänst, så under hans sommarlov kommer vi ju överallt för 20:- per resa.
Idag ska jag fortsätta greja här hemma, håller på röja i huset, slänga o annat. nu är jag i kattrummet, får se hur långt jag hinner
Lite mys i trädgården får det bli också, och några promenader med vovven
Ha en bra dag!

Go morgon från ett soligt Gävle.
Har precis börjat jobba, men har kortdag fram till kl 12 idag.
Sen ska jag hem o plocka lite stickelhår på mina katter som ska på utställning i helgen. Sen är det bara att dra av lite med dammsugaren, hämta flickorna från skolan, laga mat ,göra läxor med dom,,,sen kan man slappna av. Det är ju min favorit serie i kväll HOUSE.
Ha en bra dag allihop
//Tessan

Godmorgon från ett soligt och varmt Trelleborg.
Jag ska strax köra till "mitt dagis", har en lång dag framför mig, slutar 18.30 och därefter ett besök hos veterinären, vanliga vaccinationer och rabies.
Därefter väntar Dr. House, (håller med dig Tessan), även vår favoritserie.
Trevlig tisdag // Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens
Godmorgon från Ramnäs. Här startade dagen med sol men nu har molnen börjat dra ihop sig. Hoppas bara min tvätt hinner torka.
#1 Tufft av dig att sälja bilen Carina, jag skulle få panik om jag var utan bil. Men det är ju säkerligen bättre förbindelser där du bor än hos oss ute på bonnvischan.
Jag vet inte riktigt vad jag ska fylla min dg med idag, ja dammsuga måste jag ju, men sedan ska jag antingen åka in till Västerås, plocka upp min dotter Jessica och ta en halvtimme i solariet (måste ju bibehålla solbrännan från Indien) eller så blir det trädgårdsmästaren för inköp av växter, jag avvaktar med att bestämma mig till jag pratat med dotra:-)
Och ikväll blir det SJÄLVKLART House 
Ha det gott allihop idag
hälsar Lotta P

Godmorgon allihop!
Som alltid har vovven och jag gått en långrunda på morgonen, idag hade vi tur så hans favviskompis var ute och de kunde leka i hennes trädgård en stund, men oj vad trötta båda blev.
Idag ska vi bara vara och ha det gott…..
Önskar er alla en BRA DAG!
#4 Japp, SJÄLVKLART! House missar man ju inte ett avsnitt av! 

:) House är min favvo med:)) så ikväll sitter alla kattkärringar o tittar på House, el ska vi kalla oss flickor:)
/ Carina

kattflickor blir bra :)
fortsatt soligt o skönt i Trollhättan
i em ska vi fortsätta lägga trallgolv ute. Köpte materialet igår. Men uteplatsen är stoooor så det kommer att ta ett tag att få allt färdigt. Viktigt är bara att alla kan vara ute under byggtiden. Så man få anpassa byggstilen lite:)
Självklart ska vi kattFLICKOR titta på House. Gubben tittar oxå.
#8..aj aj aj…bindvävsmassage som gör sååå ont. Stackars dig