SÖNDAG i RAMNÄS
Pust, kom hem igår efter vår tur till Danmark. Ja vi gjorde ju först ett stopp i Jönköping hos Agneta(Shemayas) som fött upp min Sphynz och sov över där, sedan fortsatte vi till Diana (Marsinis) i Danmark.
Där fans det många vackra katter att titta/pussa/känna/klämma på. Hon hade dessutom två kattkullar med helt ljuvliga bebisar. Lillan blev otroligt väl omhändertagen , Diana var helt lyrisk över henne, vilket gläder mig enormt. Hennes hane Forrest som jag blivit djupt förälskad i på bild, uppfyllde alla mina önskningar och drömmar så nu är det bara att vänta och se om han kan göra något vackert som jag kan ta hem i framtiden:-)
På hemvägen sedan (i går) stannade vi till i Vadstena och var in och tittade på utställningen, till mångas stora överraskning* ha ha* Det var ju inte så mycket katter, men hög kvalité på de som var där.
Nu ska jag bada Creme-Bullen som ska flytta till Norrköping senare idag, jag önskar er en fin Söndag allihop
Hälsningar Lotta P
Nämen, se vilken liten värld vi lever i :-)) Var du ner med henne också eller hämtade dom?
ha en skön dag i trädgården
Lotta
Lissi kom och hämtade, hon fick sova över en natt.
Hej Lotta!! Ja jag blev förvånad- så förvånad att jag inte ens kände igen dig först! *hihi* Men det var jätte trevligt att du kom tycker jag!! Även om vi inte hann prata så mkt då jag fick skavsår i öronen av en annan person i eeeeevigheter… *fniss* Skojar nu lite alltså så hoppas ingen tror jag gör spe av nån. Det var en väldigt trevlig person som jag bor granne med och som jag har god kontakt med.
Men som har ett munläder som är helt otroligt! (Jag själv kan vara lite tyst och fåordig av mig.)
Nu fick du träffa Signe oxå IRL.
Ha det gott!
Soliga hälsningar
Pethra
välkommen hem igen