Lite bilder från ixiDixi
Hej!
Hoppas att alla har haft en trevlig valborg! Själv så tillbringade jag den hemma. det va tänkt att vi skulle ut och titta på vår brasa och hålla lite koll på ungdomarna, men det blir aldrig som man tänkt i bland… I tisdags kväll kom samtalet jag väntat lääänge på..Felicia (14år) hennes ridlärare ringde och bad mej komma för Felicia hade ridit omkull med hästen. Så det vart en kväll på akuten + dagen efter på röntgen och doktorn igen och allt slutade med ett bruten nyckelben
. Tur i oturen "bara Nyckelbenet".
Ja så nu har man ett barn(stort) att passa på igen.Hon har sååå ont stackarn så det vart ingen brasa för hennes del i allafall. Det vart en lugn trevlig hemma valborg hos oss. 
ja ja nog om dettta jag satt och tittade på lite kort och hittade dessa som jag inte visat.
ixiDixi's Crazy for You EXOa hane
ixiDixi's Crazy in Love PERg "sällis"
och sist min favo ixiDixi's Let´s go Crazy

Föräldrarna är CH ixiDixi's Heaven Can Wait (N)Korsvik's No Regrets
ja jag hoppas att ha lite nya kort snart att visa… Fotografer är på väg…
så i kväll blir det trevligt i goda vänners sällskap! 
Trevlig första maj på er alla.
kram
Chatrine Persson
http://www.ixidixi.se
chatrine@ixidixi.se
Ojoj, tur i oturen att det inte gick värre för Felicia,. Det GÖR väldigt ont när man brutit nyckelbenet, men det går snart över. Hälsa henne att jag tycker synd om henne.
Dina bebisar är jättefina, SOM ALLTID. Den sista paddan ser väldigt Crazy ut så hon gör nog skäl för sitt namn. Sällisen är jättesöt hon också.
Önskar dig en trevlig kväll med dina goda vänner
Hälsningar Lotta P
Yummy säger jag!
Tur också att det inte var värre än nyckelbenet även om det gör nog så ont…
Stackars Felicia…
Underbart söta mums..mums…
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Vilka godbitar du visar upp, den blå hanen är underbar. Lycka till med dem.
Stackars Felicia, vilken otur för henne, även om det "bara" är nyckelbenet som är av. Hoppas det onda går över fort. // Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens
stackars tjej
inte kul detta
jättefina ungar du visar

Ish, stackars Felicia! Brutet "vadsomhelst" är ju inte roligt, även om det var tur att det "bara" var nyckelbenet.
Ljuvliga bebbar - looken på paddan… oh YUM!
Usch, fy, stackars tjej. Har aldrig brutit nyckelbenet, men kan tänka mig att det gör hemskt ont :(
Jättefina missar du visar !!

JAG har oxå brutit nyckelbenet och vill minnas att det gjorde ONT!!!!!
Hälsa min favvotjej "Flisan" att det snart blir bättre och att hon tar det lugnt i några veckor till :-)
Och kommentarer om bebbarna du visar blir……WOJNE;WOJNE!!!!
Jag minns ju Crazy då jag var hem till dig o hämtade Droppen och dom andra missarna är precis lika ljuvliga om inte ännu bättre LIVE!
Jag saknar iofs bilder på en viss ……..katt :-) Du vet säkert vilken jag menar,"den" är ju bara Yummi-Yummi :-)
Ha det så bra med fotograferna och nästa gång bjuder jag in mig själv och då grillar vi:-)))
Kram o ha det bäst
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~

Åh, en sådan Valborg ni har haft. Stackars din flicka med brutet nyckelben. Det måste verkligen göra ont.
Helt underbara småknattar från dig. Min favvo blir ju helt klart den blå exoten…..åhhhhh…mitt hjärta smälter 
Ser fram emot fler bilder från dig !
Hälsar Helena

Vika bebisar, man blir så sugen på en ny liten kisse, men min man vill inte ha fler katter, så nu är det stopp.
Hoppas att Felicia har kryat på sig lite grand.

söta småttingar! Hoppas din dotter kryar på sig snart, så ont det måste göra :(((
/ Carina
Stackars Felicia, hoppas hon blir frisk snabbt, hästar är farliga djur det har jag alltid hävdat ; ). Har kompisar som rider och försökt lura med mig men jag har vägrat…. Huvva!
Underbara småttingar du hittade! Jag har ju äran att äga en tös från dig, lilla Diesel (ixidixi's no more) eller lilla å lilla? 9 år snart och 5,5kg tung och en suveränt snygg och trevlig dam.

Kram Anne

Tack alla för era gulliga ord till Felicia hon har läst era inlägg och tackar såå mycket. Just nu ligger hon i sängen för att vänta att alvedonen ska verka så vi kan ta upp henne ur sängen.
Tack även för era ord om mina kattungar. Vi tog en massa kort i går och ska även fota 2 till i dag innan Malin och Patrik ska åka hem.
Men Malin fixade klart korten på den blå exotic killen så han kan ni få se..
ixiDixi's Crazy for You

Ha en trevlig helg! Flera bilder kommer när Malin är klar med dem.

Tack för titten på "Disel" tänk att det har gått 9år sen hon föddes…usch va tiden går fort!
Kram Chatrine

#8 Klart vi tar en grillkväll snart!!!!!!!!
Men lite god mat och massor av vin????hihihihii
Kram Chatrine

#13 Vilken underbart söt och charmig kille, vad jag blir sugen. // Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens
Jätte sött litet blåbär!!
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

ohhhh vad söööööt han är ditt lilla blåbär.
Man vill bara pussa på honom :-) Jag tror jag kommer snart o gör det *asg*
Väntar med spänning på bilder på "du vet vem"
Kram o hälsa Malin o Patrik att dom kör försiktigt hem.
Ps: Glöm inte att ge Patrik en STOR kram från mig och önska honom Lycka till på resan!!!!!
//Lena
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~
Dina små kissemissar är alltid jättesnygga ! Inget undantag den här gången heller :-)
Pyssla om Felicia så hon blir bra nu. Saga har redan börjat fråga när hon ska få rida på en häst och hon är bara 4 år !! Hon får nog vänta lääääääänge än !
hmm ja nu suger det i kattunge tarmen mmmmm

Grattis Chatrine till ytterligare en underbar kull från dig . Mitt hjärt ligger hos paddan (so loooooooooooovley )
// Christina

Jättefina katter du visar upp och tråkigt att Felicia skulle bryta nyckelbenet .
Sussi låt Saga lära sig rida , Jessica fick sin första häst när hon var 4:a år.

#23 Ja jag säger som Nettan ,Sussi låt Saga henne rida hästar är trevliga djur!!!!
Tack alla ännu en gång för era komentarer!! det värmer verkligen!
Snart kommer resten av gänget om ni orkar/vill se mera…
Trevlig helg och lycka till alla som ställer i morgon!

Jättesöta kattungar du visar. Lika söta som vanligt.
Gunilla
Gunilla

#24 Nu har jag suttit och väntat o väntat hela natten på att HELA gänget o min favvo ska komma.
När kommer dom????? Jag börjar bli väldigt trött nu *asg*
Kram // Lena
//Lena
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~