Perser iFokus

Perser

Etikett02-allmänt-kattprat
Läst 914 ggr
Mustang
0

Katt som fotoassistent

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är  lille Maskot i trädgården å hjälper matte med en fotografering…

Å så blev barnet på glatt fotohumör! Glad

englagirl
0

Nämen ohhhh vilka härliga bilder :-)

Vilken ögonfärg den missen ligger inne med.

Kram

// Lena

//Lena

www.categoris.se

SVERAK-diplomerad uppfödare

och

Lycklig självbo!

/\  /\
 (>';'<)
  ('')('')_')~

Annkis54
0

ja..o vilken kropp
en helt suveränt snygg exå
2 bentingen var en liten sötnos oxå

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Amorstroll
0

OJOJOJ!

Vilka underbara motiv och fantastiska foton. Snälla, kan du inte ge lite lektioner till mig! En riktig sötnos i gröngräset och vilken fin kompis/assistent med en kanon ögonfärg och kropp!

Mera sådana foton vill jag se från dig!

Kram Lisa L S*Amors Troll

heliotropes
0

Ohh!! imponerande charmiga bilder!!Glad

Eva // medarbetare på Perser

Kittentotts
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag tror att Maskot mer än gärna åker sverige runt och är assistent vid fotograferingSkrattandeDetta är den mest mäninskokära katt man kan leta efter, han älskar barn o vuxna, och hundar o katter av alla sorter(om de också är snällla förstås)

Ja han hans mamma heter Bella och bor hos Miapia hans pappa heter Koby och är fr mig, han som ska bli pappa t mina små nu här hemma. Koby har en fantastisk färg med på sina ögon:

Pussa på Maskot fr mig, i sommar kommer vi hälsar på!

Underbara bilder! Och barnet är så söt. Jag är ju barngalen och hade planerat 10 ungar i mitt liv, men jag har 3, nu är jag för gammal för fortsätta:)) så är det då man byter hane i sitt liv, och flyttar fr slottet som skulle fylla alla all rummen:)

/ Carina

Cajza
0

Vilka underbara foton på dessa två sötnosar,  det är så  härligt med barn och djur tillsammans. // Karin

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Mustang
0

Tack snälla för alla kommentarer!Glad

#3 Idetta fallet har jag Maskot att tacka för att bilderna blev så bra för lilla Eddie (1år) som barnet heter ville inte alls vara med. Men sen kom Maskot å ville kela och då glömde barnet bort att den läskiga tanten hade en kamera…

#5 Ja, Maskot tycker verkligen om allt och alla utom grannens Jack Russel tik; ). Åhhh va fin hans pappa är…. Finns det bilder på hans mamma åxå tro?

Kram på er! Anne

Cybercat
0

Vilka underbara, UNDERBARA bilder!

Det märks att du jobbar med det här :) Mascot skall du vara riktigt riktigt nöjd med, vilken snygging!! Såväl tvåbening som fyrbening är dock bedårande :)

Tessan73
0

Nämen oj vilka underbara bilder,,,,gud så mysigt.

//Tessan

Marita-L
0

Härligt …super fina foton!!! Kanon mysigt. Underbar kvalite. Super fin pisse med kanon ögon färg..jätte söt bebis..

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

Kittentotts
0

#8 här kommer mamma Bella

Kopia4avKopiaavKopiaavKopiaavP10100.jpg picture by kittentotts_2007

Lovebuffen
0

Ååååååååh vilka ljuvliga bilder, helt underbara!!! De kan du ställa upp i någon fototävling med!  De är de sötaste jag sett på länge, de värmer verkligen i hjärtat!!!

Vilken vacker katt dessutom!

SussiF
0

Vilka mysiga bilder !! Snygga föräldrar (till katten)

Kittentotts
0

Javisst är föräldrarna fina, så inte undra på pojken är så fin. Fast sättet på maskot liknar mer en hunds temperament, han är bara helt otrolig den pojken

Ska bli så spännande se vad Bella får nu nästa gång hos MiaPia, jag är mkt nyfiken ska ni veta på den kullen

/ Carina

Trini
0

Härliga bilder!!

miapia
0

hihi #8  ja ingen väntar som jag jag lovar HOPPAS HOPPAS HOPPAS 

bella är en mycket underbar kisse o jag ser ifram i mot blivade kull på henne skall ni veta o jag skall ha första tjing själv hehe

när man sitter o läser en tråd o vem ser man mummmsss min lilla  bellis gud va härligt

bella är en  underbar katt hon tyr sig till min lilla son där han är är bella så klart ler

Mustang
0

Så roligt att få se hans föräldrar, han är väldigt lik Bella tycker jag i uttrycket (jag är amatör).

Ja, han är faktiskt mer hund än katt, han kommer när man visslar på honom och han vill gärna hälsa på allt och alla.

Carina, du är välkommen att komma å gosa/kela med honom när du vill, det vet du. Ta med hundar å ungar så gör du en liten svart/vit sak överlycklig.

Tackar för allt beröm Skrattande