en "kossa" är till salu
ja..jag vet…detta är ett litet internt skämt:):)
min kossa…av arten "långnäst chokladis"..som skulle till Danmark är nu till salu

så här ser han ut ungefär..idag

den danska uppfödaren frågade om hon fick byta till en av honorna istället..o det fick hon naturligtvis.
så nu är han till salu istället för honan
inte är han nån utställnings eller avelskatt..men han duger väl till sällskap eller:)
för övrigt har jag bestämt mig för att lägga ner min chokladuppfödning..men det tar jag i en enskild tråd
åååååh elaking……..
hehe, förstår inte vad du menar:)
Hade det varit en hona så..Fast nu e ju min hane kastrerad sedan 2 veckor tebax..neeh, inte frästa mig så;)

Ohhhh en sån goding.Svartbrokig som är så snygg.
Jätte söt…det kanske är din kossa Naquita?!?
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus
ja du Naquita där har du din kosssa
ja.."kossigare" än så kan det ju inte bli
han ser inte klok ut hehehehehehe

han är hur sööööt som helst, även fast han har nos :)
//Tessan

Tycker han ser mkt klok ut, och mkt söt också. Näsan är så söt
Han kan nog ge fina småttingar med en typad hona också
/ Carina
hihi ja, jag blir allt bra sugen. Har ju önskat mig just en sådan här kossa i evigheters evigheter..Men ekonomin tillåter inte en till katt just nu:(
vad fin han är med sin vitfläckighet , ursöt Maggan47
Han har ju hur häftig teckning som helst! Mer kossa än så här blir det nog inte. Gullig långsnok 
jag kan inte sluta titta..SÅ fin..även om han är långnäst..*ler*

Han är verkligen drömsöt, såååå LJUVLIG!!! Det lär inte bli svårt att hitta ett gott hem till honom!!
med Annki kan man ALLTID diskutera
om ALLT:)
visserligen är jag lite förhastad ibland o det kan till o med hoppas grodor ur munnen…men det är inget ont menat
så pm:a bara:)

Han är urgullig ! Men jag har redan tre av "arten" långnästa, och det räcker just nu vill ja lova ! =P haha..Men choklad--mm, har ju sin charm !

Häftig färgfördelning