Noah 2 år idag:D
Idag fyller min prins 2 år. Tänk att det snart (klockan 10.00) är två år sedan jag såg honom och hans syskon födas, jag vakade hela valborg som då var en helg, Samira gick över tiden och jag satt hemma HELA valborg alldeles själv, och så, den 1 Maj 2006 dag 67 satte hon igång. Jag hade varit ute med hunden och när jag kom in låg hon i ena boet i klösträdet, jag kikade in och fick ett bett i näsan, hon hade en värk haha=) Så flyttade henne till bolådan där hon lade sig till rätta och jag fick inte gå NÅGONSTANS. Hon skrek och sprang efter mig när jag skulle hämta pennan bara.
En liten blå ängel tittade ut
Tillsammans med 3 syskon
Grattis min "lille" nallebjörn, S*Beautybear´s Little Blue Angel 2 år idag
Som ska bli pappa den 18 maj=)

GRATTIS till din Prins. Ja då blir det fest hos er idag antar jag.
Hälsningar Lotta P
Grattis!! =)

Grattis Noah på 2 årsdagen.
Hoppas du blir firad som en Prins :-)
// Lena
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~
GRATTIS på 2-årsdagen NOAH!!!
Grattis !!
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus
grattis från oss oxå
Mja, vi ska ha grillparty ikväll så lite kycklingfilé blir det säkert.Han är VÄLDIGT kräsen den här grabben. Inte ens nyupplagd blötmat duger..;)

Stort GRATTIS!!! 

Grattis på 2 årsdagen Noah
Mvh Britt-Marie
Grattis, grattis!
Kanske hittade du nån present till honom på utförsäljningen idag…Prasselgömman gick verkligen hem hos mina kisar!

#10 jag köpte både prasselgömman o en mus men nej då, INTE kul tyckte han..däremot fick han all uppmärksamhet(såg till att han fick den rättaresagt;)) när gästerna kom på kvällen. det bra regnade så vi satt inne o spelade spel till noahs förtjusning..
han behandlades som en prins på sin födelsedag eller vad säger ni;)
nu är han väl nöjd då:)