Tidig morgon 1:a Maj
Godmorgon alla. Idag har jag varit uppe tidigt för vi åker söderöver och ska leverera en persertjej i Danmark. Ja först gör vi ett stopp hos Agneta (S*Shemaya's) uppfödaren till min Sphynx och även MYCKET god vän. Och imorgon åker vi vidare till Danmark. Det ska bli så kul att äntligen träffa "människan" bakom alla e-mail och telefonsamtal, något jag verkligen ser fram emot.
Här regnar det, ett lätt duggregn, men det är gott för jorden, det har inte kommit mycket vatten på sista tiden så det behövs verkligen.
Men nu har jag inte tid att sitta här och slösa tid, katten skall badas och så måste jag sätta ihop en lista så kattvakten vet vad som ska göras.
Jag önskar er alla en trevlig helg och massor av lycka till ni som ska på show
Hälsningar Lotta P

Lycka till Lotta och kör försiktigt :-)
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~

Godmorgon!
Då kanske vi ses på bron vi ska köra till Kastrup med gubbens systerson som ska hem till Trondheim idag.Här är det uppehåll och kanske solen tittar fram så småningom.Kör nu försiktigt och välkommen till södern även om det bara är på genomresa.//Sylvia

Godmorgon fr ett regnigt Kungsbacka
Här kom vi hem inatt vid 2 tiden fr Kosta där min vän Yvonne Drougge bor. Vi hade en mysig kväll, men det har vi ju alltid hos Yvonne. Barnen sprang o lekte, bara detta betyder mkt för oss då vår pojke inga kompisar har här hemma, han är ju ett annorlunda barn. Nu får vi se om det blir en sväng framåt Söndag också ner för hämta hem vår tjej som ska paras, igår fräste hon än värre, så hoppas hon ändrar sig och blir snäll mot stackarn som pratade så gulligt för få henne vilja para sig
Nu ska jag äta frukost, sen ska jag plantera alla växter jag har me mig fr yvonne, blåklint,prästkragar, Ginst mm, kul se om allt tar sig
Ha en bra dag
God morgon från en disig 1 Maj i Viskafors!
Här blir det inte mycket gjort i dag " bara" det vanliga , gubben min bygger för fulla muggar ute.. Vi funderade på att grilla men vet ej om vädret håller sig.
Ha en fortsatt trevlig dag i dag
/ Marita
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus
godmorgon från ett mulet trollhättan
jaså..har du fått igång gubben Marita
gott….haha
här blir det nog inte mycket gjort idag…gott det med
Tack för "körförsiktigt"-hälsningarna. Vi kör alltid försiktigt, men fort
….det har t.o.m. kostat oss körkortet ett par gånger så nu tar vi det liiite lugnare.
Nu är iallafall den lilla damen badad och klar så nu drar vi vilken sekund som helst….jag bifogar ett foto av henne
Ha det//Lotta
PS: Hon ÄR skp-tabby så det som är färgat omkring ögon och vid nosen är det röda och INTE missfärgningar, men det kan uppfattas så, ni skulle bara veta vad jag gnott på dessa fläckar:-))))