GODFÖRMIDDAG valborgsmässoafton 2008
Ja så var det sista April igen. Det är grått här i Ramnäs och ser ut som om regnet ska komma när som helst. Jag hoppas verkligen, för barnfamiljernas skull, att det är uppehåll ikväll när brasan ska tändas. För det är ju sååå spännande när man är liten:-)
Här har vi haft en liten senare frukost än vanligt men nu är alla uppe och igång. Jag själv ska bada katter idag, tar väl så många jag orkar med, vilket tyvärr inte är så många som jag skulle önskat. Men vad gör det, så smutsiga är dom faktiskt inte, det är bara jag om är lite fånig tror jag.
Imorgon åker vi till Danmark för leverans av en liten perserdam, det ska bli oerhört kul faktiskt.
Ja jag önskar er en fin valborg och bifogar ett foto av katternas frukostbord
Hälsningar Lotta P

Hej!
Vilka underbart vackra katter du har! Vitfläck är ju min favvis….
Önskar er alla en härlig valborg! Och Lotta, lycka till med lämningen av liten perserdam i Danmark och ha det så trevligt!

God Middag! Ja det är det nästan känns det som iallafall
Jag är i full sjå med städa lite innan jag ska åka till min vän Yvonne Drougge i Kosta nu vid 13 tiden.
Vi kommer fira Valborgskvällen där eftersom vår ena tjej ska åka på parning
Vi ska äta gott och sen bege oss för se en brasa som ska finnas i närheten, tydligen fanns där Lotteri också
Detta älskar jag
Hoppas alla ni andra också får en mysig Valborg
Godförmiddag!!!
Jag skrattar gott åt din frukost bild Lotta! Du har fått in en råtta bland dina tjusiga vitfläckar..*hihi* JAG VILL OXÅ HA EN RÅTTA JUH!!!! Have a safe trip till Danmark!!
Här i linköping har vi sol o moln om vartannat men ganska varmt ändå.Hoppas på uppehåll i kväll! Nu på dan ska vi städa och bada katterna som ska ställas på Lördag. Ska bli så himla kul och spännande då jag bytt ut min vuxna hane mot en av mina kattungar istället. Ska ställa min svart vita bebis, får vi se hur det går. Kanske jag slutar med uppfödning efter lördag *hihi* om domaren sågar min bebis. Jag är nervös redan!!
Ha en fin och underbar valborg nu alla!!!
Soliga hälsningar
Pethra
trevlig valborg alla perser vänner

hihihi lotta härligt se ps den ena kissen har tappat håret men det kanske du inte märkt så den kan du räkna bort i badet iallfall (skoja)
Önskar också alla en trevlig valborg!!
Vi ska försöka hitta en brasa som inte tänds allt för sent.
Jaha nu har jag solat (solarium) och badat (katter) nu är det bara kvällsunderhållningen som kvarstår (blir väl brasan) så är det som en dag utomlands *LER* (Äsch det var lite dåligt skämtat , jag håller med)
#1 TACK tack för dina goa ord om mina katter och tack igen för lyckönskningen till överlämnandet….en sak bara, jag vet inte vem du är ???
#2 Hoppas ni har det trevligt i Kosta och att du vinner massor på dina lotter :-)
#3 Du är för rolig du. Bara sätt igång och spara så har du så det räcker när det är dax för Coccos att få bebisar. Lycka till i helgen också, det går finfint ska du se. Och du, glöm inte att ringa och berätta.
#4 Va????????????????? Är en utan päls ??? NEEEEEEEEEEEJ Har jag fått in skabb eller nåt ?????? Du jag ska berätta för dig att det är jätteviktigt att bada dom OFTA för dom har ett fett på huden som inte är då trevligt och inte heller luktar så gott. Men dom är lättbadade, och man behöver inte föna dom, det är nog det bästa av allt 
Ha en fortsatt trevlig kväll alla, nu ska vi ner och se om brasan tagit fart……
Hej svejs Lotta