Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 787 ggr
u-marklund
2008-04-29 10:19
0

Ej katt

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan nu ska jag testa med kort,

Jag testar med min ponny, vi håller på att köra in honom, han är nog så liten för mig att rida på. Mitt barnbarn Hanna ride på ett kort.

Han har vi fått från en ridskola, han skulle på slakt, gick ej att rida på. Han slängde av ungarna på löpande band, dom kämpade på några år men det blev bara värre, Nu har jag haft honom ett par år och vi rider honom lite grand, och körningen går bara bra, har drar vagnen som ett litet proffs nu. Visst är han det sötaste som finns. Han heter egentligen Black Devil, men jag har döpt om honom till Hejbaby, eller pojken, kört barn har många namn.

u-marklund
2008-04-29 10:27
0

Nu testar jag igen

Marita-L
2008-04-29 10:56
0

Jätte fina bilder Ulla!! Underbar söt häst..tur att han inte hamnade på det hemska stället utan fick komma till er..underbartKyss

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

Summerwinds
2008-04-29 12:44
0

Vilken tur han hade som hamnade hos er!…och vilka fina bilder, speciellt den på honom i skogen. Han ser så pigg och glad ut!

Annkis54
2008-04-29 14:15
0

se så bra det gick
o bilderna har du lagt in perfekt
så jag behöver inte gå in o ändra nåt:)
o en liten solskenshistoria oxå
hästar är vackra att se på…men jag är lite rädd för de
sicka kraftpaket

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Flisans
2008-04-29 14:18
0

Åh han är riktigt fin=) Som alla andra säger tur att ni kunde ta emot honom så han fick en chans till=)=)

u-marklund
2008-04-29 22:05
0

Hejsan, jag ber så mycket om ursäkt för min stavning. När jag läser vad jag har skrivit, så kan jag knappt läsa det själv. Stavfel, obegripligt,  och osammanhängande.

Jag får skylla på att jag oftast, har en katt i knäet och att jag skriver för fort, fort men fel. Jag har en hylla för tangentbordet en som man drar ut över knäet, och om en katt ligger i knäet så ser jag inte vad jag skriver. Jag antar att flera har samma problem som mig, fullt med katter runt om en när man sitter vid datorn. Jag ska försöka bättra mig

Boromir
2008-04-30 00:26
0

Men va kul! Här är ju killen du berättade om på Umeutställningen. Han är jättesöt. Namnet kan han kanske inte rå för…bra att du döpte om honom.=)

Här kommer mina sötnosar: Först har vi Lady Rowan en sån där irlänsk import som aldrig blivit riktigt inriden…

Sedan Watt, eller "Mulle" som vi kallar honom, en barnponny i storleken men kräver en vuxen ryttare. Visst var det så med din kille också? // Malin

Amorstroll
2008-04-30 01:35
0

**OJ vad fina de är!

**Jag har aldrig varit någon "hästflicka" men har alltid beundrat dessa ståtliga djur!

Kram Lisa L S*Amors Troll

Denna kommentar har tagits bort.
yadhayezibas
2008-04-30 15:13
0

Underbart fina hästar!!!