SNRF 10-11 maj
Hej alla glada.
Är bara lite nyfiken på om det är nån av er som ska till Uppsala nästa helg och ställa era fina katter. Ska själv ställa några missar och min kompis ska med och ställa sin hane oxå. Ska bli jättekul att träffa alla glada människor igen, har inte ställt sen i november, så nu längtar jag som bara den.
Ha det gott
//Tessan

Jag har i ett anfall av förvirring anmält sex av mina katter.Så ser ni någon som far runt med ett gäng lockiga katter så är det jag.
Stolt ägare till tre La permer

#1 hi hi hi förstår precis hur du kommer känna det, jag hade 8 med mig sist, och jag sprang som en galning tyckte jag,,,men roligt var det,,,,,,,och sov gott gjorde man när man kom hem.
//Tessan

#3 GÖR HON,,,,,gud så spännande, då kanske det blir små bebbar framöver då
//Tessan

Måste ju bara tillägga att hon är ju söt som socker,,,underbar är hon. Hälsa från mormor o ge henne en puss o kram :)
Men Åhhhh #baboos….
nu gäller det då att Morris är duttig ponke
påna´ bara…hehe
Åhhh vad söt hon är !!! Nu skall du se att det blir smått !!! Har du haft det där STORA samtalet med Morris ännu..hahaha
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

#3 Blir nog godis smått där Lycka till
#7..jäklar snygging du har där du
var har du köpt honom…??
skulle behöva en sån….snart hehe
är han "sent mogen"…då skulle du kanske tagit Calle ändå:)
skojar bara…
när jag går o tittar på min HELT UNDERBARA Calle som är såååå exoticlik….så tänker jag ofta…sicken tur att du valde Morris
Han ser i alla fall att ut som en perser..
har fått en del samtal från folk som ville ha exotic-avkomma efter Calle..för han är väl exo HAHAHA
MEN de både är annars lika vackra o lika goooooooooooooooooa
Viska till honom att Calle redan har gjorte´t
o att gammelmorsan lovvar honom

Vilket underbart par du har Jonas,,,,dom är så underbart vackra båda 2,,,kan ju inte bli annat än sockersöta småbebbar.
//Tessan
mumma… !!!
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus