Utställning idag
Nyss hemkommen från PK:s utställning i Västerhaninge,
Vi var där båda dagarna, puh man är helt slut nu.
Casey fick en fin bedömning av domaren, men gick inte till panel. Hon var dock uppe för uttagningen till panelen idag, så jag är jättenöjd. Hon hade fina proportioner sa domaren.
Grattis Chatrine till fina resultat med dina katter. Din svartsilvertabby är superfin :) Jag satt hos min katt idag och så inte panelen, men vad jag kunde höra, så vart det väl BIS?
Grattis alla andra också som gick till panel!!
//Trini

Tusen Tack Trini! Ja en av bröderna vart BIS
Det vart Snyggve. Synd att vi inte han hälsa i dag, jag förstod alldeles försent vem du va? Men nästa gång kanske vi kan säga hej.Din lilla är bara så söööt Stort grattis till henne.
Kram Chatrine
Grattis till utställningsresultaten! :)
Jättekul att du är nöjd över Caseys bedömning och resultat. Det är inte alla som är det, när dom "bara" får ett cert eller blir NOM ska du veta……mycket har man hört under alla år på utställningsgolven, suck suck;-
#1 GRATTIS till DIG Chatrine och dina framgångar med allt snyggt du visar upp.
Hälsningar Lotta P

Tack Lotta! Alltid roligt att höra när andra gillar ens katter
STORT GRATTIS till er båda till fina utställningsresultat!!

Grattis Chatrine!
Trini, det var jättetrevligt att träffas och prata lite!

Grattis till era fina utställningsresultat :)
//Tessan
grattis till alla som har ställt o fått bra resultat
Tack alla :)
#1 Jag hade aldrig sett dig "på riktigt" heller och förstod också ganska sent vem du var, fick inget bra tillfälle att säga hej, men vi får ta det nästa gång som sagt :) Hmm, är det då snyggve som var silvertabbyn? Dööö fin hur som helst! Kul att du gillar Casey, hon är en riktig sötis :) Vi är så stolta över henne. Men en riktig buse är hon också hihi.
#3 Nej, jag är nöjd ändå som sagt inte alla blir nom och bis.
#6 Lila Tiger, är det du som är Malins kompis och som har Nelly? Jepp, kul att pratas :-)
Ha en skön kväll
Kram//
Trini

#9 Japp, det är jag det. =)

#9 Ja det är silvern som är "Snyggve" och den röda är Ove och är min sambos katt……
Ja vi får ta ett samtal när vi ses nästa gång! Kanske redan till 10 - 11 maj??
Kram Chatrine
Ja det måste vi!, men jag kommer inte ställa ut förrän i juli nästa gång i Haribohallen :) Praktiskt att ha så nära, det tar mig bara 10 minuter dit!! Jag har anmält mamma Zelda (avataren) dit, skulle va kul om hon blev champion, hon är bara ställd en gång i öppen klass och fick då sitt första cert. Vet inte om jag ska ställa ut Casey också, jag tror att hon behöver växa till sig och bli lite större, tyngre.
Men kanske man kan åka och titta den 10 maj, vart någonstans är utställningen?
Kram//
Trini

#12 I Märsta tror jag att det va
Det är närmare för mej.
#4 Ja jag har alltid tyckt om dina katter och väldigt ofta kommenterat det offentligt också;-) Så det var väldigt kul att du noterade detta
Hälsningar Lotta P