Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 469 ggr
Dolleminas
0

Gäsp och gomorron 28:e April!!

Sitter här lagomt mör efter en först hektiskt arbetsvecka sen en härlig utställningshelg i Östersund… Min rexhona blev Ex2 på lördan och fick sitt första CAC på söndan.

Träffade många trevliga ifokusar av blandade raser inga namn nämnda med risk att glömma någon.

Det festligaste på hela helgen var att jag fick hela panelen att stanna upp på söndan pga ett lotteri (jag gick assistent och höll på att jobba när de drog högvinsten så de fick vänta in mig…) och vilken högvinst!!! detv ar bl a en lägre klöspelare, kattmat, filtar, en kattbok, transportbur, och en massa leksaker… snacka om högvinst…

Ha det gott och njut av den härliga solen, avundas er neröver de sydligaste breddgraderna som skulle få ev över 20+.

manbukten
0

Grattis till supervinst

Sidentassen
0

Grattis till CAC och högvinsten, det var inte dåligt det pecis.

Jag förstår att du är trött om du varit på show hela helgen och dessutom gått assistent, då får man inte släpa bena efter sig precis.

Hälsningar Lotta P

SussiF
0

Grattis till både CAC och den utmärkta vinsten :-)

Här i Svanå är det gråtrist och småregn idag. Inget vidare "uppåt" väder och det känns i hela kroppen :-(((

Lady kniper och ser mest ut som en röd fotboll nu. Hon tar det ganska lugnt och ligger för det mesta och sover/vilar utanför sin nydonade bolåda. Hoppas hon klämmer fram småttingarna snart, jag är så nyfiken!

krasivis
0

GRATTIS till CAC och till den fina vinsten!!! Vad kul det måste vara att vinna så mycket…!!!!

Annkis54
0

supergrattis till din lyckade helg
här har vi det vädret nu som du avundas:)

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Dolleminas
0

#4 jo det var riktigt kul, brukar aldrig vinna nåt men gissa vad vi fick möblera om i bilen på hemvägen med katter packningar och burar (tur att vi bara var 2 två-benta i den….), sa när vi stuvat in det sista att "tur jag inte hade monter med Aloevera, för det hade INTE fått plats", och då har jag ändå en volvo 965….

Tack alla för all uppmuntran, det första certet är alltid speciellt. Skrattande