Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 335 ggr
Sidentassen
2008-04-28 07:38
0

Godmorgon Måndag

Det är tidig måndag, ja klockan är bara 5.30 men jag har varit uppe sedan 02.00 eftersom jag inte kunnat sova p.g.av min värk.

I går kom lastbilen med vår Caddilac, OJ så stor han är, vi höll inte på få in den genom grindhålet Cool

I gårkväll regnade det här ganska ordentligt, men nu är det bara grått, det ska bli spännande att se om solen tittar fram något under dagen.

I dag ska jag först till distriktssköterskan och ta lite prover och sedan blir det vet. besök. Tösen som vi ska leverera till Danmark till helgen ska besiktas, och så ska jag kastrera en kille på 5 månader som jag nyss sålt, ja jag lovade att leverera honom kastrerad. Det är bara skönt för då vet man att det blir gjort. Sedan har jag en "råtta" som ska badas, ha ha, det ska bli spännande…………….

Jag önskar er alla en riktigt skön dag och så hoppas jag att någon av er får lite solglimtar på er

Hälsar Lotta P

Cajza
2008-04-28 08:12
0

Godmorgon från "södern"

Lite mulet har vi, men solen kommer säkert att titta fram senare. Det känns vår i luften 10 grader och vindstilla.

Idag bär det av till "dagis" och avslutningen på "hälsoveckorna" (nyttig mat och mycket rörelse). Ikväll blir det ett besök hos tandläkaren, ska få dragit ut en kindtand.

Lotta; Lycka till hos både distriktssköterskan och veterinären.

Ha en skön måndag // Karin

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Kittentotts
2008-04-28 08:27
0

Godmorgon från Kungsbacka

Jobbigt du har det Lotta då du inte kan sova pga värken.

Själv sover jag som en stock efter 4 attacker med migränafall om dagen:) Tur e´la det så man kan sova bort fr dem.

Idag ska jag ta mig upp till min dotters stuga för röja ut lite, städa då hon ska ut ur den denna veckan. Hon har ju fått en nybyggt lägenhet i centrala staden som hon flyttar till 1 Juli, så under tiden ska hon bo ho mamma,Styvfar & Lillebror för kunna inhandla lite saker och njuta. Bara roligt då de kommer hem, lillebror jublade högt över detta iallafall

Hoppas alla får en solig dag, hörde det ska bli 20 grader varmt i Kungsbacka.

/ Carina

Dolleminas
2008-04-28 10:51
0

Gomorron från ett strålande Köpmanholmen!! massor att göra efter hektisk vecka och veckoslut…

Annkis54
2008-04-28 12:21
0

i trollhättan lyser solen…gott
ska försöka tillbringa mycket tid ute idag
planera för nästa del av bygget
ha en bra dag alla

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se