Perser iFokus

Perser

Etikett02-allmänt-kattprat
Läst 937 ggr
ixidixi
0

Godmorgon Lördag!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon alla glada! Här i Ludvika så skiner solen för fullt.Så det är bara att sätta i gång med städning och sånt….tråkigt men va gör man när man har lördagar som städdag….Ledsen

Tänkte dela med mej av en liten pärla jag har här hemma. Efter 3 försök så kom hon äntligen!!!!! Kyss

ixiDixi Wild Thing

Visst är hon lite gullig??? Jag tycker att hon va värd att vänta påGlad

Hoppas att alla får en trevlig helg.

Kram Chatrine

Ellinor Johansson
0

Oj !!!!  Chatrine hon är helt underbar, hon är verkligen värd att vänta på.

Grattis till en diamantGlad

sorundas
0

Hon är gudomligt söt, man bara smälter när man ser henne.

Kram GunillaGlad

Gunilla

S*Sorunda's

englagirl
0

Godmorgon från Sandviken oxå.

Här är det oxå städ och förnsterputs som står på schemat. Ska hinna med att bada Droppen o Sessan oxå.

Wild Thing är hur söööööööööööööööt som helst och jag förstår att hon var efterlängtad. Jag hade ju oxå förmånen att få pussa på det här lilla trollet då jag hämtade Droppen.

Ha en underbar lördag allesammans

//Lena

www.categoris.se

SVERAK-diplomerad uppfödare

och

Lycklig självbo!

/\  /\
 (>';'<)
  ('')('')_')~

Kittentotts
0

Godmorgon från Kungsbacka där solen ännu inte tittat fram

Men jag är världens överlyckligaste ändå, fick svaren idag på Pkd testerna, och alla är nu fria i mitt katteri i alla prover, JIPPI! Visst trodde jag inget annat, men man har trots detta klump i magen tills man får papper på det

Söt bebis Chatrine:))) Här väntar vi smått på 2 tjejer i Maj/ Juni

/ Carina

Lovebuffen
0

Godmorgon allihop!

Oj, vilken ljuvlig lite bäbis - helt underbar!!! Vilken charm!!!

Här är det soldis och varmt, bra väder för långprommis med vovven och god vän runt en stor sjö omgiven av miljontals av vit- och gulsippor - ska bli härligt! Glad

Önskar er alla en bra och fin dag!

BeautyAngel
0

Supersöt Chatrine!!

manbukten
0

Godmorgon allihop här är råkallt, så fram med värmeljus. Här var det städdag igår så idag blir det vila.

Jättesöt liten sak Ixidixi Underbart när vi får vad vi velat ha, en mycket speciell känsla.

Grattis Kittentotts även om man vet att rsiken ärminimal, blir det en klump i magen när man väntar.

Cybercat
0

Godmorgon alla!
I Götet har vi ingen sol alls (snyft). Kanhända att det inte blir någon heller, väderleksrapporten säger mulet idag.

Kanske lika bra det, Daniel och jag skall iväg och köpa trätrall och annat smått och gott att fixa iordning balkongen med - så innan dagen är slut skall den vara sommarfin. Mysigt det med!

Bedårande Chatrine. Smältande söt!Kyss

Cajza
0

Godmorgon från "södern"

Vi har lite blandat väder, solen vill komma fram men molnen stoppar lite, men här är 15 grader och vindstilla. En underbar vårdag.

Idag ska vi bada några katter, annars blir det en vilodag.

Chatrine, vilken godbit du visar oss // Karin

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

blackangel
0

Vilken tur ni har däe då här i smedjebacken e det mulet:/ Söt kattRäcka ut tungan

lenaP3
0

Godmorgon från grannkommunen! Här skiner också solen och jag har hunnit med att rensa rabatterna från både gammalt och lite nytt skräp Glad Nu återstår städning inne men det blir bara undanplockning och dammsugning för min del.

Wild Thing är supersöt! Kyss

SamanthaJones
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God Morgon alla! :)

Jag är helt ny här inne, men kände att jag borde börja vara här nu när jag har fått hem jordens finaste underverk!
Jag har YadhayeZibas JahAngir som en liten halvfoder kisse här och han har charmat oss totalt o han är så underbar!

Hoppas att alla får en fin lördag!

Vänligen

Sofia

Medarbetare på brukshundar

u-marklund
0

Här i Piteå så skiner solen för full, och ännu mer när man ser en så där "Wild Thing".

Det går inte att låte bli att le när man ser henne, helt otrolig, grattis till henne, en gullplutta.

Marita-L
0

God middag alla !!
Vi har ett underbart fint vårväder som gör att man bara vill vara ute…skönt..
#0 Underbar söt liten tjej..som en önske dröm, lycka till med henne.

#4 Grattis vad kul !

#12 Välkommen hit, det är en underbart söt lite kille du har !!!

Ha en fortsatt trevlig dag
// Marita

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

Annkis54
0

God eftermiddag från Trollhättan
här har det varit fint väder från lunchtid o framåt..men nu börjar det bli lite kyligt igen
så jag tog fram nötfärsen för att lura in alla kissarna
idag har jag bland annat badat Blossom som flyttar imorgon..o så liiiite städning

sicken liten sötnos Chatrine..som sagt var..väl värd att vänta på

#8..såg dig i dina fina katter i tidningen;)

#12..välkommen hit..
jag ska ta o lägga upp medlemspresentationers tråden så får du presentera dig
din fina kisse har vi sett förut….han är bara så fin…grattis till dig för att du fick ta hand om honom

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

[Guardians]
0

God kväll från Göteborg, här har det städats, handlats samt umgåtts med vänner idag, imorgon ska mitt nya staket till trädgården hämtas från stockholm, kommer se ut som ett fort härhemma efter att det kommer upp men vad gör man när man har en perser med gener av apa i sej :-) Nu rackarn ska hon få klättra..

Glömde, Catrin, vilken underbar kattunge du visar upp, håll henne hårt annars kanske jag tar vägen om

yadhayezibas
0

#12 Vad bra att ni trivs med varandra! Han gick ju omkring hos er som att han bott där hela livet lilla Sture lure! Ha det gott nu och krama Sture ifrån oss!!

SamanthaJones
0

#17 Ja, han tror verkligenatt detta är hans hem. Morgan väckte han runt halv sju genom att gå rakt över ansiktet några gånger.

Senh ar det varit mys pys p bus hela dagen o Nisse har blivit en liten extra pappa åt honom :)

*sture kramar tillbaka*

Vänligen

Sofia

Medarbetare på brukshundar