Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 440 ggr
Kittentotts
0

Godmorgon 23 april

Hoppas ni som jag får uppleva en solig dag igen. Det är underbart vara ute hela dagarna i solen efter en regning höst,vinter,vår :))

Vår Kajsa voffsing har haft oturen få diarre efter att hon börjat löpa, jag har inte lyckats få bort det än, men nu ska jag inhandla Dofilus för se om detta hjälper, så jobbigt för henne :((

Annars står det med stora bokstäver BADA på mitt schema, PHU! men nödvändigt idag

Ha en bra dag allihopa!

/ Carina

Tessan73
0

God morgon från ett soligt Gävle.

Här ser det oxå ut att bli en underbar dag till,,,,så skönt, nu vill man ha sommar.

Här blir det en lugn dag igen genom att jag o minsta flicka fortfarande är sjuka,,,,börjar bli riktigt less nu. Så det får bli lite vanliga hushålls sysslor bara,,,,lite kattvård och dammsuga typ, sen blir det väl att titta på barnfilm igen Glad.

ha en bra dag allihop

//Tessan

englagirl
0

Godmorgon från Sandviken.

Solen visar sig även här och det är så skönt :-)

Ska snart åka till vägverket med en tjej som ska köra upp.

Sen ska jag faktiskt vara lite "mammaledig" igen. Vill ju vara hemma dom första dagarna med lilla Droppen även fast jag inte tror att det behövs för hon är så trygg i sig själv och det är inga som helst problem…..men man kan ju skylla på det så kanske man får nånting gjort här hemma:-)

Mina fönster behöver tvättas och balkongen ska iordningställas och göras ren o fin sen ska jag på möte i Gävle på eftermiddagen……så ser min dag ut.

Ha en underbar dag i solen allesammans

// Lena

//Lena

www.categoris.se

SVERAK-diplomerad uppfödare

och

Lycklig självbo!

/\  /\
 (>';'<)
  ('')('')_')~

Lovebuffen
0

Godmorgon allihop!

Även här skiner solen och det är redan varmt ute. Härligt!

Vi ska bara ta det lugnt idag, kanske köra in till stan och kolla på lite växter. I eftermiddag ska jag göra en stor sats köttbullar, bra och gott att ha.

Ha det gott alla!

Cajza
0

Godmorgon från "södern"

Här är underbart, solen lyser och det känns att våren kommit. Vi har "Hälsoveckor" på "mitt" dagis, vilket innebär nyttig mat och mycket utevistelse. Visst har vi tur med vädret!

Igår var vi och vaccinerade två honor, som vi tänkt para när de löper, vi hoppas att det blir snart. Vi är lite sugna på bebisar igen.

Ha´en bra dag // Karin

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Mustang
0

Godmorgon, jag är ledig idag och ska tvätta, städa och deklarera. Men solen skiner så då känns det inte lika tungt.

/AnneCool

yadhayezibas
0

Hej hopp alla!!
Det underbara vädret håller i sig!!
Här hemma görs det nya småttingar precis nu i skrivande stund, får vi se om det tar! Han är en rackare på att para nu min Tyson, snäll och snabb som attans. Håll tummarna på att jag får en bunt paddor denna gång!! *BIGSMILE*

Ha en fin dag!!!
Soliga hälsningar
Pethra