Perser iFokus

Perser

Etikett06-till-salu
Läst 440 ggr
Ellenfyrkant
0

katt t-shirt säljes

Var iväg idag och stötte på en fräck t-shirt som jag tänkte skulle passa zigge. i strl. passade den men han trivdes inte i den. så tänkte nu att någon kanske var intresserad av den? Endast andvänd en gång så självklart i nyskick. Har tänkt mig 50kr för den.
Svart t-shirt med bra passform och ett vitt döskalletryck på ryggen.
Passar de flesta katter men rekommenderas inte för utekatter. provad på en sheltie (hund).

Mvh Ellenfyrkant

Cybercat
0

T-Shirt, för katten?

Men why? =)

yadhayezibas
0

*skratt* Jag köpte en sån till min kastrat som han hade på sig när han var nyrakad, (han hatade att bli kammad o badad redan ifrån när jag fick hem honom som liten bebis och det gick aldrig att få bort så rakning var det enda att göra med honom) han älskade sin tröja för han frös alltid lite när han var precis nyrakad.. *ler*

Cybercat
0

Ah, bra tänkt! Till rakade katter måste det ju vara perekt. Jag bara började fnissa när jag såg framför mig en fullpälsad perser med T-shirt - det måste ju se ut som att dra på sig en undertröja utanpå minkpälsen =)

Ellenfyrkant
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

här kommer en bild….

Mvh Ellenfyrkant

Kittentotts
0

Nja!SkrattandePassar mer på en Sphynx i så fall tycker ju jag

Eller mindre voffsing

Men jag har aldrig förstått mig på kläder på varken hund el katt utan att den gör nytta i så fall

Vår hund kajsa har vinter täcke o regntäcke

Visst kan man skoja till det någon gång vid hallowen el annat, detta gjorde jag nu sist eftersom jag fick en söt dress

Prova på Sphynx forumet här, där fungerar det säkert att få sålt den

/ Carina

Ellenfyrkant
0

vill få denna tråd låst då jag hittat en köpare….

Mvh Ellenfyrkant

Inlägget är låst för nya kommentarer