GODMORGON :-)
Idag är jag också tidig vilket beror på at jag snart ska flyga upp till Skellefteå och hämta mina bebisar som fötts och vuxit upp hos Pilla.
jag är så förväntansfull på att se dessa ljuvliga ullnystan live för första gången.
1 bebbe stannar kvar och deras mamma också eftersom Pilla övertait henne, men de andra två får jag med mig.
Jag kommer hem sent ikväll men imorgon kanske det blir lite foton av dom.
Ha en skön dag allihop hälsar
Lotta P
God morgon från en fin dag i Viskafors.
Åhh vad kul Lotta..ha en trevlig resa ..skall bli spännande att få se dom när fotona anländer
.
I Dag har jag två bad, en perser å en exot som skall få lukta på vattnet lite
Sedan skall jag bara ta det lugnt..pula lite med allt..njuta av solen å ta en fika vid husknuten.
Ha en trevlig dag ni alla
/ Marita
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus
Godmorgon!
Här ser det ut att bli ett strålande väder igen. Lycka till på resan Lotta!
Undrar vad missarna ska säga om badet #1?!
Här är jag jätteglad för Wendi är dräktig!!! Hurra, vad bra! Nu har det gått tre veckor och hennes små tuttisar är alldeles röda! Gabbe som fyller ett år den 28:e lyckades bra!

Godmorgon!
Lite kylig morgon som man ser kommer bli lika solig som igår, va hett i solen igår, skulle gjort mer ärenden på stan än jag gjorde, men jag fick ta mig hem innan då det va för varmt i bilen, så resten tog jag på kvällen
Idag har jag inga planer alls, ska hjälpa min väninna som bor rätt över mig med lite iallafall, va där igår och satte upp spalje mm, idag ska allt möbleras efter att ha spolat av hela uteplatsen
Kanske man kan bada en kisse mellan varven.
Min lilla maräng är iallafall på sin parning, min Koby som ska bli pappa va lika glad då han såg mig komma med en transport bur, han skek ett högt glädjetjut så fort han såg det va jag
Jag betyder ju enbart para för honom, vi hade roligt åt detta igår kväll, för jag träfffar ju Koby annars också, men har jag ingen tjej då blir han ledsen på mig
/ Carina

God morgon alla!
Här skiner solen och det utlovas en härlig dag med uppåt 20 grader. Ska strax ge mig iväg till jobbet! Känns underbart att kunna säga det. Gjorde min första dag igår och det gick jättebra.
Hälften av katterna ligger och storsnarkar i sofforna och resten är ute i rastgårdarna och kollar in det mycket livliga fågellivet!

#4 Men gud va roligt Elisabet! Grattis t jobbet
/ Carina

Gomorgon från ett soligt Gävle.
Det är så underbart att vakna upp till solen,,,nu känns det verkligen som våren är på väg.
Jag har solen ligger på på balkongen hela em, och igår blev det hela 27 grader där,,,rena sommarvärmen.
Här blir det ganska lungt idag då både jag o dottern är sjuka än.
Lycka till på din resa Lotta, ska bli jättespännande att få se kort på dom små underverken.
ha en bra dag allihop
//Tessan
Godmorgon!
Jag väcktes av solen i morse och det är ju det näst bästa sättet att vakna, bästa sättet är ju att vakna av en tok-kelig Maskot
Jobba idag sen ledig i tre dagar, får celebert besök av mina föräldrar från Strängnäs. Dom kommer att tvinga ut mig i trädgården OH NO!!!!
Ha en bra dag allihopa!
/Anne

Godmorgon allihop! 
#3 Koby skulle jag vilja se bilder på?? Snäääällaaaaa…. *ler*
#0 Lotta kör försiktigt och skicka massa bilder när du kommit hem!! =)
Här är det lika underbart väder idag som igår.Jag håller med igår blev det riktigt varmt i solen. Hoppas det blir så idag oxå!
Ha en fin vårdag allihopa!!
/ Pethra
God morgon på er alla, och hoppas allt lyckas som ni företar er, är ledig i dag och ska jobba i trädgården, samt ta ut kissarna 3, på lite luftning, mina 2 husisar är bara i trädgården, men Beata kutar överallt med sina små korta ben, och grattis till jobbet Elisabet, vad består det av
Maggan47

Oj han är ju kanonfin!!! Ser ut att ha en underbar ögonfärg oxå!!! Blir nog finfina bebisar efter honom kan jag tro!!