Perser iFokus

Perser

Etikett: 02-allmänt-kattprat
Läst 722 ggr
Lovebuffen
0

Lite vårbilder på mina kisar i trädgården....

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

De senaste dagarna har vi haft underbart vårväder, något även mina kisar har upptäckt…..så vi är ute varje dag och grejar i trädgården tillsammans…..tänkte visa lite bilder på mina kisar som njuter av våren här i Skåne……först ut är min Molly….att äta gräs är livet på en pinne tycker hon!

Lovebuffen
0

Sedan har vi Noah….han har inte gillat att vara utomhus tidigare, men i vår har han verkligen upptäckt tjusningen med det och äääälskar det!

På bilden hör han ett ljud han inte hört innan och är därför totalfokuserad på ljudet!!

Lovebuffen
0

Buffy har MYCKET att göra, allt ska kollas, allt ska undersökas, alla ljud måste lyssnas på, osv, osv……

Lovebuffen
0

Och så sist Änglagumman…..att ligga i gräset och rulla sig och  myyyysa bara älskar Ängla. Och käka gräs….och kolla på allt som händer…..spännande är det att vara ute, kan hon vara ALLTID tycker hon faktiskt, fast det tycker ju inte matte, så det får bli när matte är ute…..så det så! Glad

SussiF
0

Vad skönt dom ser ut att ha det !

miascharming
0

Dom ser ut att had det riktigt skönt & mysig.

Fina bilder Skrattande

Annkis54
0

åh vad mysigt de har det
jättefina o välskötta katter
så kul att se

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Lovebuffen
0

TACK för era vänliga ord! Glad

Ja, de har det underbart skönt i trädgården, och de myyyyyser så när de är ute. Vi har varit ute en sväng även idag, och ingen av dem ville gå in när det var dags att göra det. Det kommer ju en dag även imorgon….

yadhayezibas
0

Verkligen välskötta, så vita o fina! Härligt ser de ut att ha oxå!!

Lovebuffen
0

TACK för dina vänliga ord!
Ja, de har det verkligen mysigt när de är ute, och de fullkomligt älskar att vara i trädgården och spana på allt och alla, käka gräs och lukta på alla spännande dofter……det är roligt att se deras lycka! Glad

Igår planterade jag lite nya växter  och blommor i trädgården och jag hade duktiga hjälpredor som hjälpte till och luktade på alla krukor så de luktade rätt, provsmakade på jorden så den var okey, testade några grässtrån, osv, osv……så härliga är dem! Glad Det är extra roligt att hålla på i trädgården med så duktiga hjälpredor……så vad gör det att det tar lite längre tid då????? Oskyldig

Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Marita-L
0

Jätte mysiga vår fotonGladunderbart söta katter….det vita är som snö..underbart.

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s