Perser iFokus

Perser

Etikett06-till-salu
Läst 629 ggr
Flisans
0

Liza söker igen =)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu äntligen kan jag lägga ut en annons på henne. Liza är en blåcreme persertös på 1 år. Hon är född här hos mig och såldes som liten kattunge till en familj som väntade barn. Men när den lilla tösen blivigt 4 månader så funka de inte längre. Hon hade visat på kraftig allergi sen födseln. Så Liza kunde inte bo kvar hos dom. Så när Liza var 10 månader fick hon igen flytta hit hem.

Sen för ungefär 10 veckor sen lyckades jag hitta ett hem till henne. Hon flyttade men de visade sig att de va inte rätt hem så återigen fick hon komma hit. Problemet va bara att hon blivigt parad innan hon kom hem. Sen har jag nu väntat på att eventuell förlossningsdag ska passera=)=) Den va igår. Hon har varit lite lurig med alla olika tecken. Stora, röda tuttar. Sen runt v.5 började hon löpa, 2 dagar efter att löpet va klart jag då fick hon mage=)=)???????

Gissa om jag inte fattat nåt?????

Nu har jag kunnat konstatera att de kommer nog inga små=)=) Så nu kan jag testa lägga ut en annons här.

Hittade ju ett perfekt hem till hennes syster här så de e värt ett försök=)

Vem vet vi kanske har tur igen=)=)

Flisans
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

ett till=)=)

manbukten
0

Stackaer liten vilken otur hon haft. kramar från oss

miascharming
0

Lycka till med att hitta ett bra hem till din fina flicka Skrattande

// Mia

Annkis54
0

så fin hon är
du ska se att rätt hem dyker upp till henne oxå

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Kittentotts
0

Luvlig tjej! verkar vara en kraftig liten tjej också

Tyvärr har jag huset fullt utav tjejer, hade det varit en kille så hade jag inte tvekat då vi snart ingen har t tjejerna, vår Koby ska kastreras mkt snart, och låna tycker jag är så jobbigt

Men jag önskar er all lycka för denna tösen, trist de ska beöva hamna på olika platser innan de stannar

/ Carina

Tessan73
0

Men snälla Emma,,,denna skönhet hade du väl kunnat skickat med när jag tog Lakrizz hi hi hiGlad

Kram

Lovebuffen
0

Det blir helt säkert inte svårt att finna ett nytt hem till henne då hon är fullkomligt UNDERBAR, såååå SÖT!!!  Åh, hade jag inte haft huset fullt redan så hade jag banne mig slått till, men som det är nu funkar det inte med en till tyvärr.

Flisans
0

Ja ni. Håller helt o fullt med om att hon haft en del otur. Men hoppas ändå på att rätt hem ska dyka upp. Och trotts att hon haft denna oturen så är hon en supermysig tös.

Jadu Tessan=)=) Va ju dum ja inte tog med henne oxå=)=)