Solbilder!
Har passat på eller ska jag säga testat på att fota mina kattungar i ett av mina äppleträd. *asg* det gick så där… allt annat än jag var intressant!! Såklart så satt det några småfåglar i ett annat träd som var mkt roligare! Så jag testade att fota lite när de var nere på gräset och det gick inte så mkt bättre det… min lille Sture han tyckte mattes knä var bäst så han gick emot mig hela tiden o jamade högt!
*hihi* Och Zayed han hade inte tid med mig ett dugg! Han jagade flugor o annat som rörde sig.
Så honom satte jag till slut upp på ett bord o då fick jag ett par bra bilder på honom…
Kan bara tillägga för den som missat det , Sture tappade all sin päls när han var ca 6 veckor gammal därav den korta pälsen. Han ser ut som en liten nalle nu tycker jag.. 
Jättesöt!!

Så söta båda gossarna
Ser härligt ut för dem i gräset:)
/ Carina

Jättesöta bägge två 
// Mia
GUD vad fina dom är !!!!!!
Sture skulle jag kunna ta hem precis när som helst, han är ju bara sååå läcker. Det är något speciellt som gör att jag fäster mig vid honom, vet inte vad, men han stal verkligen mitt hjärta.
Sedan tycker jag det är så underbart med fotografier från naturen, katternaa blir så annorlunda då, mer levande på något vis.
Ha det gott och så skickar jag lite nospussar till "mina" flickor
Lotta

Inte kan det bli tjatigt när du visar upp så fina katter=))
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z
Åh så fina de är
jag undrade lite om längden på pälsen
men när du förklarar så kommer jag ihåg att jag har läst nåt om det
jättefina kort oxå
#10 det är bara att du kommer o hämtar honom, bara han kvar till salu nu 
Supertack till er andra!!!
katter så söta kan aldrig bli för tjatigt…. Gooosbollar!
/Anne

Underbara, helt enkelt!
Ja, det där med febertapp av pälsen, det upplevde jag för några år sedan med Loppans syster som blev akut sjuk vid 6 veckors ålder och sedan blev en nakenbebis. Hon tappade all päls utom på huvudet, vilket resulterade i lite kontiga proportioner, hehe 
Före pälstapp:

Efter pälstapp:

jättefina kul för de att få vara i solen:)
#16..hehe
jag har aldrig sett de förut
sötnos var h*n i alla fall
Jätte söta Pethra !! Dom ser ut att ha det underbart gott i solen..hoppas flugorna smakar gott
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus
#16 ja 3 av mina 4 kattungar tappade pälsen när de var 6 veckor… vi blev ju jätte rädda o undra vad det var så vi har tagit alla prover man kan o inget var fel. Nu har pälsen vuxit ut på dom igen oxå. De ser ju rätt roliga ut när de inte har nån päls.. som råttor… 

Tack för alla goa kommentarer!!
Ha en fin lördagskväll!!

Jättesöta båsa två, Grattis!!
Lade märke till hur grönt gräset hade blivit,här har då det inte kommit något gräs än

STURE är ju JÄTTESÖT!!
Han är en sådan katt som jag skulle ha svårt att skiljas från! Men så är jag ju jätteförtjust i exoter…fniss…fniss…
Kram Lisa L S*Amors Troll
#22 jo fast han e ju en perser..
o ja jag har jätte svårt att skiljas ifrån honom därför är han kvar ännu….
Tack Nettan o tack Lisa!!