kattunge sött..:)

Helt underbar bild!!!!!
Blir så kattungesjuk just när jag ser silverkattungar och minns mina första kullar. Så du får väldigt gärna fortsätta skicka sådana här underbara foton så jag får kurera min kattungesjuke lite i alla fall 

Jätte snuttig liten bebbe

Men så söt.
Fortsatt lycka till med honom
// Lena
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~
Här kommer ett bidrag på enda tjejen jag någonnsin fått i en kull;) En solid blåsköldpadda, S'Beautybear´s Little Princess
Hennes långnästa svartsmoke bror, S*Beautybear´s little casanova
Min kille som jag behöll. Blåsilvertigré S*Beautybear´s Little Blue Angel
Hela syskonskaran:)
Söt kisse, kortet med tassen är helcoolt
Hälsningar Lotta

#4 Oup oup oup mamma, dagsransonen på kort är redan taget nu får du snällt vänta till imorgon 

#7 Wow!!!!!!!!! Härliga bilder!!!! Fotot med hela skaran påminner mig om våren 1999 när min gamla Bibbi (snart 13 år) och hennes dotter Fiffi (tvyärr död) fick varsin kull med 5 dagars mellanrum.
Bibbi tyckte det var kanonpraktiskt att lämna in sina ungar på dagis hos Fiffi som låg där snällt och matade alla 7 medan Bibbi gick in och knoppade sött i soffan :-) Ibland blev jag sur på Bibbi och slängde in henne till ungarna för att hon skulle göra lite nytta. Hon matade dem pliktskyldigast och smet sedan in till sin älskade soffa igen och så höll vi på.

Nämen ååååh vilken FARLIG tråd……blir sååååå kattungesugen!! Underbart söta kattbäbisar i denna tråden! 

Silverbebbar, man bara smälter!
#8 - Maaaaammaaaaaaa! Han e DUM!!!!
#7 jösses vilket gäng!!! Underbart att se!! Och första bilden är helmysig oxå!!
alla dessa bebisbilder, alla lika söta Maggan47
Min första renrasiga bäbis:)
.JPG)
hihi nej lille "Anastasia" som senare visade sig vara hane
var expert på att se udda ut;)
haha ser ni honom;)
denna killen är mig varm om hjärtat, eftersom han är den förstfödde i uppfödningen:)
Vilken underbar hög !!! Enormt söta !!
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Vilka fina bebisbilder du visar upp, du får nog komma och fota här oxå när det blir dags.