Godmorgon lördag!
Solen skiner i Halmstad och jag ska snart rulla iväg till jobbet, lördagar är bra arbetsdagar för dom är korta… Katterna har hittat varsin solstråle att sova i så jag kan lämna hemmet med gott samvete.
Ha en bra dag allihopa!
/Anne

Godmorgon!
Här skinner solen också gott, inte så långt mellan kungsbacka-Halmstad, så vi har nog likadant väder.
Katterna är ute i sin rastgård som vi håller på bygga på lite då o då, liten men iallafall så de får vara ute, de njuter verkligen av vara ute i solen
Idag ska vi in till Åby för se alla snygga travhästar, stor dag där idag med massa jippon, detta är ju gubbens största intresse, får hoppas på tur också med lite spel
Ha en bra dag!
/ Carina

Nämen Godmorgon allesammans.
Har du tagit all sol till Halmstad för här lyser den med sin frånvaro :-( men det är varmt i luften så det ska nog gå ändå.
Idag är det tvätt av mina 5 bilar som gäller och bad av några missar.
Tänkte att Athenas bebisar ska få sitt första bad (det blev inget förra helgen) ixiDixi´s Dragana lilla Sessan ska oxå få sitt bad och sen kanske jag hinner med lite fotografering av dom allihopa….vi får väl se.
Ha en underbar lördag och ta det lugnt
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~

Godmorgon alla ifrån Åsa som badar i sol!
Ska in till Kungsbacka och shoppa lite och sedan får jag fundera på om jag möjligtvis ska slänga juvelen jag ska ställa ut nästa helg i badet. Orken kommer förmodligen att tryta efter shoppingturen och det kanske blir att sitta på altanen och läsa i stället :-)

Go'morron, go'morron! Ja, Bästkusten får sin beskärda del solsken idag, härligt! =)
Nu skall jag bara se om jag kan få mannen ur sängen för att njuta av det. Det var "teamdag följd av teamkväll" på jobbet för honom igår, så jag tror inte att jag lyckas på ett tag än =)
Godmorgon på er ni morgonpigga "brudar".
Här i Västmanland är det mulet och också grått. På mitt schema står det LATA DIG !!!! Och det ska jag nog också göra. Ja katterna ska ju först få sin dagliga omvårdnad bestående av kammning och ögonöversyn för de som behöver detta.
ha en skön dag i solen ni på västkusten och självklart ni andra också även o solen inte skiner på er…
Hälsningar Lotta P

godmorgon allahopa… Här hoppas jag på sol för idag skall det jobbas i trädgården har jag bestämt
här i trollhättan är det lika fint som ni andra på västkusten har det. HÄr har det lagats lite mat till frysen o så har det varit altanen som gällt
nu ska jag dra dit ut igen o se om jag kan inta nå go position i halvskugga