Spinneriet?
Någon här som skall dit? Jag skall dit med min Feztiz och tre av skogisarna=) Jag hoppas vi ses där. Kommer ialf dreggla över de vackra perserkatterna och exoticarna. Eller hur man nu skall säga *ler*
Här e jag och Feztiz på en utställning=)
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z
Skulle vilja men får inte ställa på SVERAK!!!!!!!!!!!

Ingen här som skall dit?
S*Luddhuvet´z
Näää inte jag.. tyvärr… Måste bara säga att din Feztiz är otroligt vacker! Underbara färger!!
Jag säger som ovan #1 ..skulle vilja men får inte ställa på Sverak !!
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

#3: Tack tack *ler* det tycker jag med=)
Ja det e synd att inte idp får ställa i sverak när vi får ställa på idp.
S*Luddhuvet´z

Fick bekräftelsen i förra veckan så jo, jag ska dit bägge dagarna.

Vad roligt, skall allt försöka att kolla runt på andra katter o helst då perser och exotic=)
S*Luddhuvet´z

#7 Vi kan väl träffas på Spinneriet. Vore roligt att få tjabba lite med dig. Jag ställer en svart perserhona (kastrat) som heter Pepasas In Pyjamas And Slippers.
Oh så fin din Feztiz är. Jag förstår att du vill ha en perser som ser likadan ut:-)
Jag ställer inte numera, max en gång per år, jag orkar inte p.g.av sjukdom. Jag trodde i mitt stilla sinne att när jag gick ner i vikt skulle jag orka mer, men så blev det tyvärr inte alls:-(
Lycka till iallafall med din vackra Feztiz
Hälsningar Lotta
#7 Skall du inte ställa på KKNs utställning?????
Eller kommer du dit som besökare??

#8: Gärna, skall leta upp dig=)
#9: Det var tråkigt att du inte mår bra. Har själv en del problem med hälsan. Inge kul. Hoppas att du snart får orken tillbaka. Tack tack, jag hoppas att det går bra med. Det har börjat bra i år med två raka BIS. Eller ja om man räknar med förra året så har hon tagit 13 BIS i rad *ler* Så vi är bortskämda här hemma.
#7: Vilken klubb är det?
En bild från igår kommer här på gumman när jag tog ut henne o fotade. Tyvärr har hon lite ögongrus men det får gå=)
S*Luddhuvet´z

#10: Vilken klubb är det?
S*Luddhuvet´z
Kustkatten IDP

IDP är jag inte med i men jag har tänkt att testa någon gång att ställa på en sådan utställning=)
S*Luddhuvet´z
Gör det så får du se om du gillar det
jag har ju ställt ut både på IDP o SVERAK
liiite olika är det allt
Elisabet skall du inte ställa på KKNs utställning???
Eller kommer du bara och tittar????

Jag funderar på ta mig in för titta
Kanske kunde jag få med lilla kusin för se på era katter:) Vore tRevlig träffa några av er
/ Carina

#16 Nä ställa där kommer jag inte att göra för mina katter håller på att ta på sig sommarkostymen duktigt nu (= springa med dammsugaren för jämnan) men jag kommer med all säkerhet dit och kollar.