Perser iFokus

Perser

Etikett: 00-viktigt-nyheter
Läst 657 ggr
Sidentassen
0

HELT OT, men lycka för oss just nu är..........

Att bli ägare av en Cadillac Eldorado CabrioletSkrattandeSkrattandeCoolCool

Min man Hasse ringde nyss och sa att köpet var klart. Japp, då ska bara garaget byggas snabbt som attan antar jag, så han får stuva in bilen där och börja meka/renovera. Sedan lär jag inte se röken av honom annat än när han är hungrig eller kaffesugenSkrattande

Så kanske, nästa år om det blir något Power Meet i Västerås, kommer vi att kunna glida runt med PÄRLAN därGlad

Ja detta var verkligen inget om katter men jag lovar att det är KLÖS i motorn *hi hi*

Hälsningar Lotta P

krasivis
0

STORT GRATTIS till nyinköpet till dig och din man!!Skrattande Jag har lite hum om vad det innebär för min man håller på med veteranmopeder, han har ca 30 st. Alla går att köra med. Så han hålls mest i garaget på fritiden. Men det är bra, för då vet man var han är!!Flört

Marita-L
0

Jätte kul !! Grattis !! En av mina stora passionerCool.en rejäl Sheva…eller en go tjock Olds…vilka fina somrar ni får fram över…många roliga träffar..vilken års modell??

/ Marita

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

Cybercat
0

Härligt Lotta!

Nu blir du bensinänka (as opposed to gräsänka) :)

Med en totalt biltokig sambo, som jag har, ökade plötsligt chansen(risken?) för besök dramatiskt =)

Sidentassen
0

Tack ska ni ha för svaren och grattisandet (hmmm säjer man så eller hur säjer man??) Joo jag vet grattandet Skrattande

#1 Ja det är ju jättebra att slippa ha honom runt sig heeeela tiden. Det blir ett bra nöje för honom.

#2 Ooh är det en av dina passioner mé. När vi var unga(för 100 år sen typ) då var vi raggare. Men jag var en snäll en som bara satt vid ratten hela tiden. Att supa och slåss är inte min melodi precis. Min man var väl inte guds bästa barn precis, men han har blivit det med årenKyss Jag hade gärna sett en 50-talare här men det blev en 68 trooor jag att det är, kanske 67 jag vet inte riktigt. Men visst ska det bli någon träff, självklart. Kanske man träffar på någon av de gamla kompisarna från norr???

#3 Jamen vad bra då, bara ring när ni åker så lägger jag grillköttet i marinad och vädrar i gästrummet:-) Å du, det är väl bättre att vara bensinänka än the opposite*hi hi* Jag ser fram emot besöket:-)

Hälsningar Lotta

Marita-L
0

Vad spännande…Jag träffade min gubbe i en oldmobil -69 cab. hahaha det var då de…Ja de är bra fina å vad kul vi hadde när vi åkte på träffar ..karavan lång vägars..mycket kul.

Nu står det still när man fick barn å allt som kostar men så småning om så blir det mycket grejjande hela vintrarna i garaget.
Jag dregglar lite på min brors Oldsmobil 58…gammel rosa/vit så snygg…en fet en…så när våren kommer så blir med många timmar å sena nätter å ett antal pizzor senare ..så är den klar att glida ut..många jänkar träffar där..jag är så avensjuk…

Hoppas ni träffar några gamla vänner..hoppas du sänder mig ett foto när den är kör klar.=))

/ Marita

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

heliotropes
0

Jag som är en gammal bilfreak på jänkare,får väl gratulera så mycket………själv lånar jag ut mej idag att köra andras åk…det blir bekvämast såSkrattande Men jag har faktiskt 5st Cadillac bilar ………..står i mitt vitrinskåp,billigt och bra!!Skrattande..hehe!!

Eva // medarbetare på Perser

englagirl
0

Grattis Lotta till erat VRÅLÅK!!!!

Gud va skojigt,Eldorado CAB!!!!! Skithäftigt :-) Killen jag hade i 16-17 års åldern hade en sån bil som han sen sålde och köpte en 66:ans Impala….den var STOR!!! Så jag kan väl oxå säga att jag har varit "raggare"

Själv får jag bara "glida" runt i min nya BMW cab som jag ska hämta nästa vecka. Men det är inte så illa det heller. Jag kan komma till Ramnäs och så åker vi nercabbat en solig sommardag du o jag :-)

Kram

// Lena

//Lena

www.categoris.se

SVERAK-diplomerad uppfödare

och

Lycklig självbo!

/\  /\
 (>';'<)
  ('')('')_')~

yadhayezibas
0

RaggarLotta! Cool Då får ni åka i den till Ön i sommar då så vi får se den!!

Kram på dig!!

Kittentotts
0

Grattis!

Tänk att detta har vi pratat om en el del, både jag o gubben är glada i dessa härliga bilar

Fantasin för gubben om få lacka en gammal häftig raggarbil på firman, men en häftig motorcykel är också en dröm, vi har ju mkt vänner i Mc klubben så det vore också kul

/ Carina

Mustang
0

Fniss!

Min man tycker att jag e lite "fånig" som sitter å chattar kattsnack…. Han skulle bara veta att det är bilsnack åxå, he he he.

Vi hoppar över Västerås och Power Meet i år för Mustangen är i molekyler just nu i väntan på att mannen ska lacka klart den, men kanske nästa årGlad.

#5 Jag träffade åxå min gubbe i en Olds 69:a cabbe men han sålde den å nu lägger han krutet på min lilla vita Mustang 66:a istället. Han har dock haft en Mustang '69 och en Thunderbird '60 efter Oldsen men nu är det bara "min" Musse som är vår gemensamma jänk. Jag står som ägare men han gör allt jobb. Rättvist tycker jag!

/Anne

Sidentassen
0

#5 SJÄLVKLART blir det foto när den är klar, men det dröjer nog till nästa sommar tror jag…….

#6 OJ 5 stycken, jag blev alldeles stel av avund, innan jag kom till att dom stod i bokhyllan *ha ha ha* Men du , att köra andras åk är ju inte el det heller. Jag tycker nästan det är roligare att köra än åka.

#7 Nu blir jag avis på dig, en BMW cab, det är ju inte ankskit precis:-)))) Vilken färg är den?? Kom du hit bara, jag åker gärna nercabbat med dig. Ochdu får gärna komma ändå, även om vi inte ska åka bil, det vore bara kul:-)

#8 Gör det något om vi kommer i min Merca till Ön ???? Cadillacen blir nämligen inte klar förrän nästa år ;-)

#9 Ni får väl skaffa en bil att lacka då, eller så kommer vi med våran när det är dax*LER* Så kan vi ut och glida när det är klart.

#10 Du får tala om för gubben att vi faktiskt diskuterar bilar också och inte vilka som helst heller ;-) Det blir inget åka för oss i år heller, det blir allt att bara stå och titta på Power Meet, men det gör inget, den som väntar på något gott…………..

Ha en skön helg nu

Hälsar Lotta

englagirl
0

#11 Den är svart metallic.

Det ska bli så spännande att få se den IRL för den finns bara i katalogen ännu,har inte kommit ut på bilfirmorna än.Säljstart är nu i slutet av April :-)

Jag kanske "glider" förbi på en kopp kaffe nån dag i sommar.

//Lena

www.categoris.se

SVERAK-diplomerad uppfödare

och

Lycklig självbo!

/\  /\
 (>';'<)
  ('')('')_')~