Godmorgon 17 april-08
Själv ska jag bada katter idag, de jag orkar:)
Lite nyfiken på min nya fön jag fick hem igår, va hemma hos Elisabet och hade en helmysig dag med henne katter och Elisabet förstås:) Måste säga att ett mer kelet gäng får man nog leta efter:) Vad man än satt så hade man någon som ville prata och berätta massa för mig, en klapp va förstås något som ingick i vårt samtal, katterna hade mkt prata om. Vädret va ju underbart, och de har den mest otroliga kattgård man kan finna. Elisabet du får hemskt gärna låna ut din gubbe någongång:) Tack för en mysig dag!
Hoppas allihopa får en solig härlig dag!
/ Carina

Godmorgon allihop.
Här i Gävle skiner solen, det ser ut att bli en underbar dag. Ska försöka orka tvätta nått fönster idag, då jag legat i öron och lunginflammation nu ett par dar, så känns det idag som orken börjar komma tillbaka lite.
Hoppas alla får en jättebra dag
//Tessan

Lycka till med badandet! Gubben kan du komma och hämta när du vill :-)))
#1 Usch lunginflammation, stackars dig. Skönt att du känner dig bättre och börjar få lite ork tillbaka.

Godmorgon 
Här i Stockholm /Ekerö ..ser der ut att bli en fin dag..fåglarna sjunger för fullt , solen börjar titta fram…blå himmel & missarna är glada.
Äntligen har mina små öppnat ögonenen…., så bilder komme till helgen….även om många av er säkert är upptagen med utställningar då, så ni får ha överessende med mig
Jag är så glad över dessa små!!
# 1 Hoppas att du får vila i helgen & att du snart kryar på dig 
# 2 Hahahaa..finns din karl med på, avelshaneregistret ? *LER*
Ha det bäst
Kram mia
// Mia

#3 He he… nä tror nog att han är mest intressant ur synpunkten snickare :-))

# 4 Haha OK- men det funkar bra det också ser du 
// Mia
// Mia

Hej här i smedjebacken ser det ut att bli vackert väder idag:) Kan verkligen behövas efter 2 operationer inom 2 veckors tid puh, jobbiigt att va männsika ibland:(… Men nu ska vi ha en underbar vår tycker ju då jag:)

#2 Vore ju urskönt med en karl utan krav på annat:)) Men skulle behövt en som gillar snickra:) Ni kan komma hit så tar vi en härlig dag med grillning o gotta:)
´Nu ska jag gå skogspromenaden med hunden och vår husis, ser nog komiskt ut då vi tar våra promenader genom område ihop och upp t skogen dagligen. Men mimmi kvittrar så härligt mot alla träden, hon går efter mig hela vägen o njuter av våra promenader
/ Carina
strålande solsken i trollhättan.lite blåsigt men det är ok
Elisabeth_E..du har inga bilder till vår tråd om uteplatser??

#9 Kan se om jag kan gå ut med mobilkameran och fota dem. Till systemkameran har jag tyvärr inget objektiv med sådan vidvinkel som skulle behövas. Men mobilen har faktiskt en riktigt hyfsad vidvinkel och även bildkvalitet så jag går ut och gör ett försök när solen försvunnit lite mer för just nu blir det sol rakt i kameran.
#10..tack det vore jättesnällt
du fixar säkert till några snygga bilder 

Åh herregud ska du ta kort på din rastgård:)))))) det blir mkt att prata om i den tråden, vill gärna höra:))