Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 832 ggr
englagirl
0

Håll tummarna :-)

Som ni vet så letar ju jag ett större hus men de hus som jag tittat på faller mig inte i smaken. Antingen är dom för små eller för mycket rust och det har jag INTE tid med.Har inte heller så mycket tid över ännu till gräsklippning och snöskottning.

MEN…..idag fick jag reda på att lägenheten ovanför mig,en 8:a rummare på 166 kvadrat blir ledig från 1:a Juli och det är än så länge ingen annan som visat intresse på den, så på onsdag nästa vecka får jag besked om jag får den :-)))) Jag låg dessutom bra till i den "sortering" som dom gör, som hon sa på lägenhetsaffären,så även om det är fler som visar intresse så behöver inte dom få den även om dom stått längre i kö :-)

Tänk vad bra……..Då kan jag göra ett fotorum i ett av rummen som jag länge har drömt om och kissarna får 2 balkonger som jag kan inreda med massor av klösträd och sovplatser.

Så nu behöver jag tummhållning igen *blink,blink*

Ha en fortsatt underbar dag allesammans.

//Lena

www.categoris.se

SVERAK-diplomerad uppfödare

och

Lycklig självbo!

/\  /\
 (>';'<)
  ('')('')_')~

billyboy
0

Ok tumhållning o allt man kan hålla härifrån! :o)

Annkis54
0

alla tummar hålls för dig Lena

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

ixidixi
0

ja ja då kommer vi och hälsar på!!!!!!! Vi ses nästa söndagOskyldigKyss

Marita-L
0

Håller tummarna för dig !! Hoppas Hoppas

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

Tessan73
0

håller tummarna. Men oj vad häftigt med 8 rok, visste inte att det fanns så stora lägenheter ens. Och vilken härligt stor yta. Min lägenhet är på 135 kvm, o det är ju som att bo i hus. Hoppas hoppas att du får lägenheten.

Kram Tessan

KungBores
0

Hoppas du får lägenheten Lena!!
/Ingela

Sidentassen
0

Här kommer en till som verkligen håller ALLA tummar , tassar och tår som går !!! Det låter som en dröm för dig, och har du lägenhet behöver du ju inte alls bekymra dig för gräsklippning eller snöskottning. Jag avsyr sånt och vi har massor av bäggedelarna som ska göras:-(

Men du, evtersom jag nu håller så mycket för att du ska få lägenheten, då kan jag inte bada några katter, kan du koma hit och göra det åt mig……dom är ju inte så många…….OskyldigFlört

Kramar från Lotta P

deroba
0

Då kan vi ju ha en forumträff hemma hos dig med tillhörande kattgos Glad Håller alla tummar som går!

lenaP3
0

Jag håller alla tummar och tår! Jättebra att du isf får ett fotorum, då kan du lära mig eftersom du varit på intensivkurs hos Patrik Skrattande Kramar, P3

miascharming
0

Håller tumme Skrattande

Kittentotts
0

Vore väl härligt! Hoppas nu de är snälla och ger dig lägenheten

Vi bytte ner oss fr vårt stora hus, vi orkade inte med allt, där hade vi 5 rok uppe, nere 3 rum, men så en stor tomt om 3000kvm, nja jag tröttnade på städaSkrattandeNu har vi 4 rok + Kattrummet, liten tomt som man kan klippa med sax nästan, underbart!

Men idag är vi en mindre familj också, de stora bor hemifrån, minstingen kvar bara

Hoppas verkligen du får denna lägenhet, bra att inte ha massa trädgård iallafall:)

/ Carina

englagirl
0

Tusen Tack till alla er som hållt en tumme eller två på lägenheten som jag visat intresse för.

Imorgon gäller det :-))))

Då får jag veta om jag får lägenheten.

Hur ska jag kunna sova i natt *fniss*

Jag får reda på det via mail så mailboxen kommer att stå öppen hela dagen :-)

Ha en fortsatt underbar kväll och hoppas ni kommer att sova skönt :-)

//Lena

www.categoris.se

SVERAK-diplomerad uppfödare

och

Lycklig självbo!

/\  /\
 (>';'<)
  ('')('')_')~

Annkis54
0

men attans då "Englagirl…jag trodde du hade fått beskedet nu
visst är det väl onsdag idag hehe
asch…klart att du får den…
grattis till din nya lägenhet säger vi hehehehehehe
godnatt nu alla forumvänner.
Nu är jag snart på väg till John Blund

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

miascharming
0

Grattsi till din nya lägenhet!Skrattande

// Mia.

Kittentotts
0

Spännande:) Ja jag vet vad det är att vänta på detta beskedet, knöt sig i magen innan vi fick ja t där vi bor nu. Vi hade väntat 8 år i försturskö, så jag lämnar aldrig detta stället

/ Carina

billyboy
0

Då om inte jag kopplat fel, så bör du fått besked innan denna dag är över! Håller tummar o tår att du redan fått svar och att det blev ett ja.

kram

BeautyAngel
0

håller tummarna :)

IdaJ
0

Vi håller tummarna idag!! :)