Har du fått mail
Har du fått et mail angående en polisanmälan mot Bromma Djurklinik angående en hundbehandling 1 april. Inget stämmer och det finns ingen polisanmälan mot kliniken. Däremot finns nu en polisanmälan mot mailskrivaren om ryktesspridning mm
Så obehagligt att det finns folk som bara hittar på sådana historier!

Låter ju helt sjukt, kan man verkligen hitta på något sånt sjukt, låter som ett sjukt april skämt, menar om man nu kan komma på något så sjukt, då kan man säkert hitta på lika sjukt 1 april skämt
Jag har iallafall sluppit ett sånt mail
/ Carina
Ok, tack då vet man, om detta mailet skulle dyka upp.
Att det finns så knäppa människor, vad skulle det tjäna till att skoja om något sådant??

Verkar ju helt sanslöst,,,vilken knäpp människa som gör nånting dydligt, vad tjänar man på det.
//Tessan

Inget sådant tack och lov, men om det är polis anmält vet ni vem det är. Men bombaderad med kedjebrev just nu jag blir så trött. Kedjebrevens glada dagar
har fått ett sådant mail, hur sjukt är detta Maggan47

Va väl liknade som hände här igår.sorgligt oförlåtligt.Får hoppas det inte tar dessa former. För allas skull
#8 Igår?? Vad hände igår som är som det där? Fattar inget.. förklara gärna..
Jag har för övrigt inte fått nåt sånt mail. Jag brukar alltid skaffa mig en egen uppfattning om en person/ställe och inte bry mig om rykten för dom kan vara sååååå förstorade o fel..