Uppdatering
Nu har jag uppdaterat hemsidan lite… Jag har lagt in Optimus' utställningsresultat på en egen sida. Den som vill kan gå in och kika på bedömningarna. Jag har skrivit dem på svenska för att underlätta för alla. Det är ju inte det allra enklaste att se vad domarna skriver så ibland har det bara blivit ……. istället för ett ord, kommer ni på vad det eventuellt ska vara så får ni gärna maila så kan jag lägga in det.

Ännu en bild från utställningen i Märsta.
Jag hittar det inte?
Konstigt……… ska titta på det
Det funkar, men man måste klicka på texten… får inte hela figuren att bli klickbar :-(
Välkomna in och testa :-)

Jag kommer in! Söt padda du har
På de andra katterna fungerar det om man klickar på bilden som inte syns… Men på Optimus verkar det som att du länkar till ett dokument på din egen hårddisk C:
jag kunde se utställningsresultatet på Optimus
fin katt..grattis till titeln
Konstigt… det funkar på gubbens burk… Datorer! Jag ska kolla det men det får nog bli i morgon, börjar bli lite för trött nu för att hålla på med så avancerade saker :-)))

#7 Kan de vara så att felet är inte klicka på bilden utan texten. Lycka till
Jag hittade söta små Tibbar…. 
/Anne ; )
Jasså :-))) Det gjorde du Anne. Jo vi väntar småtibbar i mitten av maj och hoppas allt ska gå bra.
Småtibbar är ju den sötaste sorten
Vi har haft 2st i familjen (1st då jag bodde hemma), helt underbara hundar. Nu är jag gift med en "hundhatare". Han är rädd och allergisk stackaren…. Dock tål han våra två Exoter och han älskar katter som tur är, pjuh!
Hoppas åxå att allt går bra med dina små.
/Anne

Här är en bild på mina föräldrars tös, Cindy. Hon fick somna i höstas pga cancer i munnen. Hon blev 12 år (10år på bilden).
Ooohhh vilken sötis !! Jag hoppas få någon black & tan….
fast jag har uppdaterat din sida.