Birka för mig
Tror du det ?!?!? Vi ska i alla fall till Norge i Maj, sen får vi väl se :-))

Snygging och Grattis till er båda
grattis…jättefin katt

GRATTIS 
Lycka till på kommande utställningar
// Mia
// Mia
Tack, tack, tack !! Vad snälla ni är !

Ohh va kul för dig,,,stort grattis
//Tessan

Hejsan Sussi!
Jag såg ju honom i helgen och tycker att han är jättefin! Nu har jag inte hört bedömningarna på honom eller kännt och klämt på honom, men jag tror alla gånger att det är inga problem att få honom till Europa Champion, ifall du vill. Han är en riktig snygging!
Kram Lisa L S*Amors Troll

Grattis"
Väldigt fin kille
/ Carina

Grattis till er båda och lycka till i Norge, en riktig snygging är han. // Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Grattis igen sussie!
Vi hade burarna brevid varann,visst kommer han att ta sina cert till EC och vi syns Norge, skaffa chaufför ifall det blir champagne.
// Nettan
Grattis vad kul !!! Han ser jätte fin å ståtlig ut..helt klart kan du ta mer titlar på honom!!
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus
Tackar :-)
#13 Jag tycker inte om champagne! Annars så har jag chaufför, eller rättare sagt, jag och Elisabet turas om att köra.
Men jag gillar champagne och det kan jag aldrig dricka annars för det är bara jag som kör vanligtvis. Så det passar ju utmärkt! Mina kissar ska ju förhoppningsvis bli IC på söndagen så då kan ju jag ta en slurk både på lördagen o söndagen!
På lördagen kan vi kanske ta en lite slurk båda två, det har vi aldrig gjort tillsammans förut. Söndag får jag väl hålla mig så vi kommer hem :-)

Hoppas vi får våra cert så vi får fira
Stort grattis!!

Grattis!! och tack för trevligt sällskap.
Gunilla
GRATTIS till Svampinjonen din :-))))
Kommer snart och tittar på honom:-)
Kram Lotta

Grattis till Champion-titeln och fortsatt lycka till
/ Lena
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)