Uppdaterat
Den som vill titta på nya bilder tagna på min Y och Z-kull är välkommna och besöka for sale sidan……..
tyvärr är de nu bara! 7st.
Jättesöta!! Men jag kan bara se z-kullen fortfarande. Kunde inte se y-kullen förra gången heller…
Så tråkigt med den som gått bort :(

så sööta dom är 
// Lillevi
#1 Jättebra att jag fick veta det
grabben min får göra ett nytt försök imorgon med uppdateringen.Kommit fram till att jag döpt bilderna med ett halvtecken…åååå det gick ju inte
Skickar in Inkas Cillapojkar här istället
Först ut är Y-man…min lilla tjockis……kan tala om att alla barnen går upp stadigt,alla ligger på 300g och över.

åhhh vad söta..grattis till dessa små trollungar
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus
Så fina små ni har, Y-man ser riktigt go ut. // Malin

Grattis till små finingar
Grattis, grattis :-))
Dä' funker !
å så fina
7 ST småttingar mums

oj oj oj sååå söta små underverk du visar.
//Tessan
Vilket härligt gäng! Min favvis blev Y-man, gillar hans look
!
# 19,20
Tack! så mycket…kul att det är fler som ser det jag ser i Mr Y-man
Tycker själv speciellt om den looken.
Jag kan säga att han har en look väldigt lik Miss Marion i samma ålder,men tyvärr brukar många chillahanar vilja titta under lugg när de blir vuxna,men det ser ju väldigt macho ut
Mr Yalova ligger inte långt efter i looken.
Mr Young ser ut att få stora runda öppna ögon.
Mr Ypsilon är gó och stadig.
Looken på två av Viktorias är så udda,dom har en bredd som jag inte är van att se i mina kullar:)
Jag är väldigt glad över alla trollungar och det är sååå roligt att få följa deras framtida utveckling.

Oops vad de har växt sen sist jag höll i dem, får nog ta mig en sväng igen. Förstår att du är stolt över dem, speciellt Y-man som är lik inte mindre än miss Marion.
Du får nog sätta på kaffepannan till helgen när jag kommer//Nettan
Hej!
Jättesöta, å så många sen!
Undrar om inte Young är en shaded silver? Vad tror du?
Jag kommer att terra er senare med bilder på min lilla chilla tjej Bling-Bling, som nu är 17 dagar och rund som en boll. MEN, solen vill inte visa sig, det är för grått för att ta bra bilder.
Vi fick en ny liten shaded silver hona i lördags efter en hona som snart är 11 år. Jag hade pensionerat henne, men hon hörde visst inte på.
MVH Erna
www.yamacatos.se
yamacatos@telia.com
Erna Dahlhjelm
Perser & Exotic: Chinchilla,
Shaded silver, Golden
www.yamacatos.se
Riktiga sötnosar! Jag gillar ZZ-top bäst! 
# 25
Tack så mycket!!
ZZ-Top har lite av DET
Tacktack!
Du vet ju vad du ska skicka ev. överskott av köpare någonstans..blink..blink!!
Mr Young är ännu lite "lurig",man får vänta och se när pälsen blir lite längre..fick en ganska mörk förut i samma kombination,den ljusade upp till en given chilla,dock lite mer päls med mörka tippar.
Grattis!! Det ska bli kul att få se lite fler bilder av Silverbäbbar,det ser jag fram emot
Host..harkel!! är det sådan matte sådan katt också..hihi!!
å så luktar dom alldeles förfärligt gott