Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 581 ggr
krasivis
2008-04-15 08:35
0

Godmorgon!

Godmorgon allihopa!

Idag ser det ut att bli en fin dag. Här är himlen blå och det känns lite kyligt nu på morgonen.

Ha´det bäst idag önskar

Elisabet

Kittentotts
2008-04-15 08:45
0

Godmorgon!

Här har det varit frost inatt, men dagarna är ljuvliga då solen tittar fram

Jag håller på sätta lite penseer och planterat några nya träd osv, finns inget roligare än planera sin lilla trädgård, vi flyttade ju in i september 07, så det är mkt planer nu inför detta året

/Carina

Cajza
2008-04-15 09:03
0

Godmorgon från "södern"

Här har vi en kylig morgon, (lite frost på bilarna), himlen är klarblå och det är vindstilla, så det blir säkert en underbar dag.

Hade semester igår, vilade upp mig efter helgens utställning i Malmö. Det var en mycket trevlig utställning( ett stort TACK till Sydkatten), vi träffade många "gamla" och trevliga vänner och vår Dini blev IC. Frida (vår röda exotjej) gjorde debut och det gick bra, hon fick bra bedömningar och EX1 båda dagarna.

Ha´en trevlig tisdag // Karin

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

krasivis
2008-04-15 09:05
0

Grattis till Dinis IC! Grattis även till Fridas EX 1!

Dolleminas
2008-04-15 11:08
0

Gomorron allihop!! Här är det fortfarande lite mulet men det skulle kanske bli sol, ska snart iväg på möten ang jobbet och sen jobbar jag eftermiddag/kväll, det är mycket jobb just nu men inte klagar börsen på det…

#1 Vad jag blir lite avis… här har vi fortfarande lite snö kvar och att plantera nåt är bara att glömma än (dock kan vi ha penseer i kruka om vi ställer den i garaget över natten)

#2 Grattis till fina resultat, det är alltid kul med utställningsdebuter…

manbukten
2008-04-15 11:14
0

Godmorgon allihop Här ser det ut att bli fint väder. Sörmlands solen skiner

SussiF
2008-04-15 14:08
0

#2  Grattis till dina katters fina resultat !

Här är det halvklart-mulet och 10 grader varmt. Ganksa skönt alltså. Det var annat igår på eftermidda'n….. vilket åskväder !! Det både åskade och blixtrade samtidigt så fönstren skallrade, dessutom kom det hagel som var stora som ärtor. Tur man inte behövde vara ute. Ovädret var över lika snabbt som det började.

Vi går i väntans tider här…… Lady, min rödtabby ex.hona väntar smått och jag vet faktiskt inte riktigt när det blir på grund av att Optimus har parat henne flera gånger tidigare utam att det har fungerat så…. jag tog för givet att dom inte passade ihop. Ska i alla fall bli kul med en helröd exotkull :-)

Min tibbetik, Tilda väntar också smått men henne vet jag på ett ungefär när. Det blir den 14:de maj +/- 3 dagar. Spännande ! Norgeutställningen är ju den 10-11 maj………….

Ha en bra dag !