Perser iFokus

Perser

Etikett02-allmänt-kattprat
Läst 624 ggr
Lovebuffen
0

Plötsligt.....fungerar det igen!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Plötsligt har Noah lugnat ner sig igen och han och mina persertöser är lika goa (nåja, nästan iaf…) vänner igen, alltså inget bråk mer. Troligen har de gjort upp om rangordningen och de är överrens om hur det ska vara här hemma. Glad

Är såååå LÄTTAD och GLAD över detta! Hoppas bara att det håller i sig också.

Ville bara dela med mig av denna glädje.

Skickar med en bild på min buspojke som nu återigen är vår gosepojke istället. Han är såååå go!

heliotropes
0

Vad skööööönt!!Skrattande

Eva // medarbetare på Perser

Annkis54
0

Åh vad gott
mycket kan lugnas ner om man bara har is i magen:)

jag hade ju ett litet helsike här hemma oxå…o trodde att min nye importhane var aggressiv
inte då…nu går det såååå bra…o para kan han oxå
pang på rödbetan…9 månader hehe
så…is i magen…

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Marita-L
0

åh vad gott för er!!

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

Mustang
0

åhh så skönt och va fin han är….

Tessan73
0

Åhh vad skönt att höra,,,vad underbart för er, håller alla tummar att det fortsätter vara så här nu.

//Tessan

miascharming
0

OOHH så skönt, är så glad för eran skull.Skrattande

// Mia

Lovebuffen
0

Ja, jag är också så himla glad och lättad för detta. Glad Idag har de legat och myst tätt, tätt intill varandra, så nog har det lossnat riktigt nu……hoppas det håller också bara, men jag tror faktiskt det. Tänk att det kunde bli bra igen!

Skickar med en bonusbild på min gosepåg, han är så härlig, för när vi leker med "metspöet" med en mus i snöret, så kastar alla mina andra katter sig efter den, men icke Noah. Nix, han ligger istället och har järnkoll på var musen är, och vips när den far förbi så slänger han ut en tass och så är musen fast…..på bilden ligger han och håller fast den så, fast med båda tassarna……han är så härlig!

Ha det gott allihop!

Kittentotts
0

Guud va härligt höra!

Ja ibland vänder det åt rätt håll också

Mkt skönt höra

/ Carina

Lovebuffen
0

Ja, det är verkligen så härligt att se hur bra de mår ihop igen, inser att vi haft otrolig tur i detta!!

Tänkte skicka med ett foto på hur de ligger och myser ihop i köksfönstret, precis som de förr alltid gjort. Blev så varm i hjärtat idag när jag såg dem ihop sådär igen. Glad

Delad glädje är dubbel glädje! Glad

manbukten
0

Va härligt harmonin är tillbaka

Lovebuffen
0

Ja, jag är så otroligt glad och tacksam över det! Glad