Bara måste...

Åh vad otroligt vacker hon är!!! *WOW*
Mycket vacker tjej!!! Lycka till på den kommande utställningen!
Vilken brutta !!
:-)
Tack! 
Hej Pethra.
Ja trots att jag är jävig måste jag bara få säja att jag är väldigt stolt över din Signe (S*Sidentassen I'm a Dazzlin Design) För vacker är hon då onekligen.
Massor av lycka till på kommande utställningar med henne och dina andra "små" diamanter
KRAM Lotta

oh så vacker hon är!!! min favorit färg, blåsköldpadd-vit
underbara ögon!!! lycka till på utställnigen
#5 Lotta är du också medlem här :)
Tack Lotta o Linda!
#6 jag hade koll på Lotta men hon har inte skrivit här på länge tror jag lr hur Lotta? 

Sötnos. Riktigt jättefin

Jätteläcker tjej och lycka till. Min önskedröm mums
#6 Ja jag är medlem här sedan länge Linda:-)))
#7 Du har helt rätt Pethra. Faktiskt är det så att jag glömmer bort det här stället emellanåt. F'låt f'låt för det. Sedan har jag inte ork att svara på allt som skrivs och då skriver jag istället ingenting, bara för att ingen ska tro att jag inte vill svara på deras inlägg.
//Lotta
Åhh Pethra hon är ju underbart vacker…mumma !!! Det kan inte gå annat än bra där.
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Hon är kanonfin ! Hoppas min nya sessa blir lika fin :) Ääälskar paddor !
Oj vad fin hon är, lycka till på utställningen, det går säkert jättebra :) Vilken vacker ögonfärg!

OOh Där är hon Ju..en av mina favoriter ibland vitfläckarna
.
Ja..jag har vidgat mina vyer lite..några vitfläckar gillar jag faktiskt 
Signe är gudasöt & vacker!!
Lycka till på utställningen 
// Mia.
// Mia

JÄTTESÖT vitfläck!
Då skall du till Vadstena och ställa på Amica!? Jag vet några som skall dit med några 12:or och 11:or. Tyvärr kommer jag inte dit utan hoppas på kattungar här hemma istället.
LYCKA TILL med sötnosen!
önskar Lisa L S*Amors Troll
Hon är ju verkligen kalas fin och vilken ögon färg sedan..mumma !!!
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus
# 16 ja hon har en fantastisk ögonfärg!
#15 Japp det ska jag! Bäst att passa på när utställningen är nära. Men är visst dåligt med perser/exotic hörde jag.. kan ju hoppas att fler anmäler dit.
#14 Tack så mkt för du gillar lilla Signe!
Supertack till ALLA ni andra som kommenterat henne oxå!! Det värmer i hjärtat!! 

Vilken underbart fin katt du visar upp,,,,jättevacker färg med en enorm ögonfärg. All lycka med henne på kommande utställningar m.m.
//Tessan