Silver, silver, silver
Nu försvinner jag till skolan och när jag kommer tillbaka i eftermiddag så skulle jag bli jätte glad om jag fick se massa katter som har någonting att göra med silver!!!!
Har fastnat för detta och skulle tycka det va så mysigt!!!

åååå man blirrr så sjuk på dessa sötingar vill haaa alla

Marita
oj vad bilden på inlägg nr 15 var lik min första exotickattunge Boris
kolla bilden!
Åh gud så go…vill haaaaa
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus
Åhhhhh för alla fina goa bilder man blir ju SJUK…..

hihi Boris var en grabb för sig. ända tills han var nio veckor var han en anastasia
#21 hahaha vilken vilding…
#20 vilken kille
#23 Men gud så söt…

#25 vilken liten rufsituss, en riktig goding
jag har en fråga om min huskatt Amigo. han är creme men jag har länge funderat på om han inte har väldigt dåligt silver i sig. rhan ser inte ut som "andra" creme katter och har vit botten. han glittrar väldigt mycket i pälsen o ser silvrig ut. vad tror ni om honom?(bara kul o se vad ni tror , han är lika söt med lr utan silver:P)

Vilka fina bilder allihopp.. verkligen massa inspiration måste jag säga…
Om det kommer fler bilder så får ni gärna skriva vad det e för nått… Är inte så jätte bra på detta så då kan jag lära mig.
#29 Lustigt hur bilder kan se olika ut i färger ibland, på ena bilden kan jag tänka mig amigo är Cremetabby, nästa kan jag tycka han är åt rödtabby hållet

#32 Noah gillar jag bra, men som du vet innan så gillar jag ju Boris oxå…
#38 Gud vilken sötnos den tjejen är Annki! 
/Lotta
hehe amigo är creme det kan jag lova:) tabby är han inte (isf dåligt tabby)
Här är ett kort på en "äkta" silverkatt med härliga gröna ögon. Han hette Liljekattens Silver Diamond och var en chinchilla. Han var född 1987 så typen är inget att skryta med idag, men visst var han vacker!

#41 Jätte fin, helt otroliga ögon tycker jag!

# 45 Åh vilken skönhet..underbar. Vilken ära att få äga honom.
/ Marita

Söta allihop vill ha de alla

Otroligt många gobitar här!!!!

Och så mattes lilla bäbis……Noahgubben!
Om ni undrar över snöret i fönstret, så har jag det där för att inte Noah, som ännu inte är så stor på jorden, ska kunna åla sig ut i den decimeterstora springan som är mellan fönstret och fönsterkarmen.
Så måste jag ju bara säga att det är HELT UNDERBART SÖTA perserkatter ni alla har!!!! Kan bara inte se mig mätt på dem!

här kommer mitt bidrag på silver
Min "lilla" Persika, 5 mån på bilder då hon BIS:ade på sin första utställning.
Väntar på att hon ska löpa för då ska jag para henne med……….
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~

…..den här krabaten. Pennsfordhill´s White Magic
//Lena
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~

Här kommer mitt bidrag.
Alvaret´z Ambrosia Eyes sköldpaddsmoke

silver är bara så snyggt! Nu är ju kungen Benji min;)

Smoke var en silverfärg som jag från början inte var så förtjust i men numera tycker jag att den här helt underbar.
Tyvärr har jag bara några foton på Amors Troll BabeBabeBabe som liten kattunge och som yngre tonåring när jag ställde ut henne. Idag är hon en unberbart stor kraftig hona utan spökmarkeringar i sin smokefärg…..

Babe som tonåring

ett till på henne…

#77 Det var det läckraste fotot jag sett någonsin på en katt, vad HÄFTIGT!!! *WOW* Fin katt också!
Det är enormt vackra och söta katter i denna tråd, sitter bara och njuuuter av alla fina foton. MUMS! 

Jätteroligt att det finns så mycket fina silverkatter numera!
Min älskling Amors Troll Kenza verkar inte kunna ge mig några bebisar trots många försök, bl a bodde hon uppe i Skellefteå hos Divine, bruntabby exoten i ett helt år men blev inte dräktig! Nu går hon här hemma som "ungmö" eftersom hon börjar bli till åren….
Här är några foton på henne som liten kattunge….

Kram Lisa (Amors Troll)

#82 Dina katter är alltid lika snygga !!
#83 Väldigt snygg katt !

Där är han ju, MIN absoluta favoritkatt bland silver.
Han är ju bara sååå snygg din silverJack,med det renaste silver man kan tänka sig :-)
Minns då jag träffade dig i Hamar i Norge då Helen68 och jag var där och du ställde ut honom och jag fick se honom som liten kattunge och IRL!!!
Vad stor han har blivit och fortfarande lika snygg,….och som sagt……… en av mina FAVORITER bland silver
Kram o fortsatt Lycka till med honom
//Lena
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~

Nr 83!
OJOJOJ B-Jean en "hemlig" medlem på denna lista. Vore roligt ifall du kunde presentera dig!
tycker Lisa L (Amors Troll)

Takk-takk:-)))
Hei-hei og takk for sist på Hamar:-))
Vi har vært på mange utstillinger siden vi møttes, det har gått veldig bra.
Ser ut som om han blir Årets ungdyr nr.2 i Norge, det er jeg veldig fornøyd med:o)))
Heisann:0)
Ja, presentere meg bør jeg vel ja. Det finnes kanskje en annen tråd for det? Jeg skal se om jeg kan finne den.

Gud så snygga silverkatter!!!!!!!!!amors trolls alla katter är ju bara så gudomliga;)
# 83 Vilken underbar kille du har !!!!!!!
Här är ett på min Gloria…

OjOjOj Tänk er kattungar efter #83 Exporama´s Snack-A-Jack och #89 Gloria!!!
Wojne-Wojne vilka silverbebisar det skulle bli :-))
Lycka till med dom båda som är mina favvisar vad gäller silverkatter. Jag ÄLSKAR då dom har så rent silver.
Grattis!!!!
//Lena
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~
Tack englagirl !

Jag har ju ingen silverkatt själv!
Men väl en bruntabbyhane EcS*Divornas Macho Aboo Action DSM som givit jättefina silverkatter hos "Bullan".(Som älskar att dricka ur kranen)
Nordic Silver´s Sitting Bull och Nordic Silver´s Geronimo heter de!
Oj vad många fina silverkatter det finns och med vilka olika "färgblandningar"!
Måste bara få hälsa till några bekanta på listan!
"Mayer"-så många snygga katter du har!Jag kommer till BJK på söndagen bara!Då ses vi då!
"Amors Troll"-att jag älskar looken på dina katter har du ju hört förr!Men du har ju bara så mycket snyggt!!!
"Bullan"-jag är så förtjust i silverkillarna!Inte bara för att jag är partisk!De är så fina!!!!!!
Ha det bra!
Heléne
putt… mer silver foton 
perser.
s Elvis. Rödsilvertabby perser.
.

)