Lite fundersam
Fick precis ett mail från en kattunge köpare..hon har ställt en kattunge från mig ..kastrerad hane som var 1 år nu i Mars i Malmö i går men som blev bedömd som en hona född i september å fick ex.2
för det fanns en till hona i samma klass färg osv..
Han borde ju ha ställs med sitt i kastrater å ha möjlighet att få sitt första cert… jisses.. man önskar att man skulle kunna vara över allt ..så jag kunde varit med…ägaren som är nybörjade stod där å visste ingenting..stackarn..kände ingen…
en rejäl miss någonstans…
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

I katalogen står han som hane och i klass 10 - dvs. kastrat. Det fanns en till EXO ns 22 62 och den fick enligt resultatlistan CAP och din uppfödning fick Ex 2.
Det fanns oxå en hona i klass 11 (6-10 mån) men den var själv enligt katalogen.
Om det sedan är rätt, vet jag inte men det var det som stod i katalog och resultatlista.
/Yvette
Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever
Okej..hm..Ja han stod mot en hona i klass 6-10 månader fick jag höra..vet ej vad som var vad när jag själv inte var där.. tack för hjälpen då vet jag iallafall att det stod rätt i katalogen.
Jag hadde en till liten kille där hoppas det blev bra för honom..
Men jag får väl säkert höra snart..

Enligt resultatlistan fick din EXO n EX 1. I nomineringen hade Raymond Sætre 5 juniorer och först valde han bort två stycken och då stod det mellan din svarta exotic, en svart silver spotted perser och en bruntabby-vit perser (ophelias Mr Smee) - till sist valde Raymond den svart-silver spotted perser.
Om din andra avkomma hamnat rätt eller fel vet jag inte då vi inte hade Annika Billing och vi stod och tittade på Raymonds bedömningar.
/Yvette
Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever
Ja jag hörde han fick sitt cert..kul !! Det var väldigt mycket katter på få domare?!? Det var första gången för de alla.
Är det någon som har resultaten från den här utställningen ? Nom Bis ??
Hälsningar Lotta P