Perser iFokus

Perser

Etikett11-utställning
Läst 611 ggr
Marita-L
0

Lite fundersam

Fick precis ett mail från en kattunge köpare..hon har ställt en kattunge från mig ..kastrerad hane som var 1 år nu i Mars i Malmö i går men som blev bedömd som en hona född i september å fick ex.2 Förvånadför det fanns en till hona i samma klass färg osv..

Han borde ju ha ställs med sitt i kastrater å ha möjlighet att få sitt första cert… jisses.. man önskar att man skulle kunna vara över allt ..så jag kunde varit med…ägaren som är nybörjade stod där å visste ingenting..stackarn..kände ingen…Ledsen

en rejäl miss någonstans…

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

Paddiz
0

I katalogen står han som hane och i klass 10 - dvs. kastrat. Det fanns en till EXO ns 22 62 och den fick enligt resultatlistan CAP och din uppfödning fick Ex 2.

Det fanns oxå en hona i klass 11 (6-10 mån) men den var själv enligt katalogen.

Om det sedan är rätt, vet jag inte men det var det som stod i katalog och resultatlista.

/Yvette

Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever

Marita-L
0

Okej..hm..Ja han stod mot en hona i klass 6-10 månader fick jag höra..vet ej vad som var vad när jag själv inte var där.. tack för hjälpen då vet jag iallafall att det stod rätt i katalogen.

Crystal Pearl´s

Marita-L
0

Jag hadde en till liten kille där hoppas det blev bra för honom..Glad Men jag får väl säkert höra snart..

Crystal Pearl´s

Paddiz
0

Enligt resultatlistan fick din EXO n EX 1. I nomineringen hade Raymond Sætre 5 juniorer och först valde han bort två stycken och då stod det mellan din svarta exotic, en svart silver spotted perser och en bruntabby-vit perser (ophelias Mr Smee) - till sist valde Raymond den svart-silver spotted perser.

Om din andra avkomma hamnat rätt eller fel vet jag inte då vi inte hade Annika Billing och vi stod och tittade på Raymonds bedömningar.

/Yvette

Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever

Marita-L
0

Ja jag hörde han fick sitt cert..kul !! Det var väldigt mycket katter på få domare?!?  Det var första gången för de alla.

Crystal Pearl´s

Sidentassen
0

Är det någon som har resultaten från den här utställningen ? Nom Bis ??

Hälsningar Lotta P