Perser iFokus

Perser

Etikett02-allmänt-kattprat
Läst 2395 ggr
Liljekatten
0

Nalle 15 år idag!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag vill bara visa ett par bilder på min älskling Nalle som fyller 15 år idag. Han heter S*Cudas Exo Stands for Type och är en creme exotic. Jag tycker det är otroligt härligt att jag fått ha honom hos mej så här länge. Vi har varit med om en hel del han och jag genom åren. Kan inte räkna alla utställningar vi for på när han var ung. Det var så otroligt roligt att ställa honom eftersom det alltid gick så bra för honom. Två gånger har han blivit Best i Show (Best of the best) och ett okänt antal gånger BIR, Bästa hane och Bästa kastrat. Jag slutade ställa ut honom när han var ca fem år. Då hade han blivit Gr.Int.Champion och Int. Premier.

För ca ett och ett halvt år sedan var vi tvugna att operera bort hans ena öga pga en elak infektion som inte ville ge sig trots antibiotika, ögondroppar, cortison och diverse behandlingar. För oss är han lika fin ändå. Nu på ålderns höst så har han dessutom fått problem med sina njurar och får specialmat. Av den anledningen sitter jag ett par tre gånger om dagen på badrumsgolvet och matar honom med kattmat, kula för kula, för att han äter för dåligt annars. Är han bortskämd? O nej! Inte då!

Jag hoppas att jag får ha kvar honom några år till och jag vet att mitt hjärta kommer gråta den dagen han inte finns mer.

En dagsfärsk bild på Nalle.

och här är han i sin glans dagar.

Lovebuffen
0

STORT VARMT GRATTIS Nalle på din födelsedag!!

Så vacker!!!

simzonites
0

Grattis på din födelsedag Nalle!

/Lotta

Sidentassen
0

MASSOR MASSOR MASSOR av nospussar till Nalle på hans 15-årsdag !!!!!!!

Ja Nalle har man kelat med, pussat på och hållt i många gånger. Och dessutom sjoat och hejat alla de gånger han vann i sin glans dagar, det var tider det;-)

Så otroligt kul att du fått ha honom kvar under så lång tid, hoppas han får hålla sig pigg länge till trots sina njurproblem.

Hälsningar Lotta P

Dockan
0

Hurra för Nalle idag,så fin du är i det fina fönstret.LENA KISSARNA o MAJKENbjkatbl10.gif (64664 bytes)

Hälsningar LENAGlad

krasivis
0

STORT GRATTIS NALLE PÅ 15-ÅRSDAGEN!!!

Annkis54
0

tänk vad härligt att få uppleva så många fina år tillsammans
det hoppas jag oxå få göra
han är sååå fin, både med 2 o 1 öga

stort grattis på moppedagen:)

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

u-marklund
0

Grattis NalleGlad Det är så roligt med äldre katter.

yadhayezibas
0

GRATTIS Nalle på 15 årsdagen!! Glad

SussiF
0

Grattis Nalle !!

Marita-L
0

Grattis på 15 års dagen. Vad mysigt ni måste ha haft det alla dessa år. Ålderdomen är något som drabbar oss alla en dag!!

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

Cybercat
0

Efter 15 år i trogen stjänst förtjänar man att skämmas bort kopiöst, så är det bara. Ett STORT grattis på 15-årsdagen till din underbara kille!

miascharming
0

Grattis Nalle !

Tessan73
0

Super grattis på din födelsedag

//Tessan o persian Dream´s gänget

ophelia
0

Jätte stort GRATTIS Nalle på födelsedagen.Du är jättefin fortfarande.Skrattande

KungBores
0

Ett jättegrattis till denna underbara katt på hans 15-årsdag.
/Ingela

Mustang
0

Håller med #11 att har man varit med så länge ska man skämmas bort, så är det bara!

Stor Kram!

Liljekatten
0

Nalle hälsar och tackar så jättemycket för gratulationerna!Glad

#3 Ja du Lotta, du var ju med på den gamla goda tiden också. Du hade ju till och med en kull efter honom. Otroligt vackra kattungar naturligtvis. Flört

#6 Attans, tänkte inte på att han fyller moppe….får väl köpa en till honom då…Fundersam

Kittentotts
0

Grattis Nalle!

Moppeåldern är stor att komma till som katt, hoppas du får något riktigt gott idag. En mkt fin kille du är!

/ Carina

Sidentassen
0

#17 Jag antar att Nalle "partajar" nu för fulla muggar, eller har ni inte börjat ännu?Cool Kanske man hinner ner………….

Jodu, det var verkligen en gammal god tid, saknar den ibland må du tro. Ja tänk, jag hade ju en kull efter Nalle, det hade jag förträngt ;-) Numera blir det inga såna där korthår i det här huset, dom hårar alldeles för mycket. Ja det blir knappt något alls, jag har ju "nästan" lagt av. Numera går gränsen vid 6 katter innanför vår dörr istf 15 som det var förr:-)

Skicker en till go nosgnuggis till Nalle och hoppas ni har det bra gör

Lotta P

Summerwinds
0

Grattis Nalle på födelsedagen!!!

Många kramar från Eva och kissarna

Bettyback
0

HIPP HIPP HURRA FÖR NALLE IDAG !!!!!!

önskar Lena och hela exogänget.

Lena W

Betty Back`s Exotics