UPPDATERAT! Lite om Vietnam!

oj oj så härligt att åka o se andra kulturer, men en annan skulle väl få ligga på sjukhus med magsjuka hehe
#9 Så länge jag åt Trangs mat var allt okay. Men i Saigon åt vi på restaurang och nästa morgon när vi skulle åka minibuss till Mekongdeltat hade jag diarré. Var först på toa en gång och sedan kl 07.55, bussen skulle gå 08.00 igen! Min man var lite nervös kan jag bara säga. Hursomhelst så tog jag två st Dimor, de är superbra och det slutade. I några dagar så åt jag bara ris, vitt bröd o drack Coca Cola o grönt thé. Det tog ca en vecka sedan var det borta.

Vad roligt att se! Spännande att uppleva andra kulturer! Själv ska jag till Thailand och Laos om en vecka, ska bli roligt, har aldrig varit där. Ska bli roligt att laäas din reseberättelse sen.
Katarina

Tack för att du delar med dig av bilderna..& din semester.
Vietnamn ser spännande ut…& jag blir sugen på att åka dit själv 
Längtar efter din reseberättelse.
Kram Mia
// Mia

Var roligt att se lite bilder och läsa det du berättar om - jätteintressant! Och åååh vad jag också vill ut och resa nu!!!
Låter iaf som en underbar resa, minus diarrèn då förstås.
TACK för att du delade med dig! 

Vilken adress har din hemsida? Tittar och läser gärna din reseberättelse och tittar på din exotichona, jättesöt.
Kul att se bilder!

Hej Elisabet och välkommen hem igen. Vad trevligt att få se foton från ditt äventyr. Det måste ha varit en upplevelse att få se och vara med om så mycket nytt och annorlunda. // Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens
Tack för era välkomsthälsningar och vad kul att ni tittar på bilderna. Ja, det var en riktigt annorlunda och spännande resa.
Jag har ännu inte lagt in reseberättelsen på min hemsida. Det blir kanske i morgon, adressen dit är www.krasivis.se.
Det blev inte precis dagen efter näää…. Men nu finns i alla fall min reseberättelse från vår Vietnamresa färdig på min hemsida:
Ni får inte hänga upp er på att vissa sidor ännu inte är helt uppdaterade t ex så är ju båda mina persertjejer nu IC och inte bara den ena som man kan tro. Jag har upptäckt att det är mycket jobb med att "hålla igång" hemsidan. Men kul är det att kunna fixa själv.
Varmt tack till SussiF och Monica L som båda hjälpt mig att komma igång med min hemsida!
Va inne på din hemsida…. Jättefina bilder från Vietnam, man blir sugen på att resa. Fast bilden på gabbe i päronträdet är fortfarande favoriten!
/Anne
Tack Anne! Håller med dig om Gabbe, han får
-ar av mig.
Vilka härliga bilder..allt låter jätte mysigt.
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus
Vad roligt att du tyckte om bilderna. Ja, det är ju helt annorlunda än här. Allt är mycket grönt!!
Vad roligt att du tyckte om bilderna. Ja, det är ju helt annorlunda än här. Allt är mycket grönt!!