Ser ni nåt lustigt på bilden?
Jag har ju en till Sidentass tjej här hemma och hon är verkligen mattes tjej hon. Mer påhittig och filurig får man nog leta efter. När jag sitter vid datorn då har hon, som ni ser på bilden, hittat ett himla bra ställe att sitta/ligga på så hon har koll på alla inklusive mig. Om man får ha en favorit bland sina älsklingar så är det min Ester pester som är mig närmast! Hon kommer bara till mig och kelar, hon kan kliva ÖVER husse för att komma till mig o försöker han klappa henne så tittar hon bara på honom o fnyser och går vidare till mig. 

Så söt och fin prydnadssak du har på översta hyllan! Riktig sötnos! 
Ha ha, ja EsterPester har alltid varit en riktig filur hon, och däruppe på hyllan passar hon ju perfekt:-)
Jag är glad att dessa två tjejer fått dela bostad med dig och din familj Pethra.
KRAM Lotta
där uppe fanns det mycket fint att riva ner hehe
#3 Ester är smidig som en jaaa som en orm hon river aldrig ner nånting.. Och det är rätt skönt iomed att hon ska upp o in överallt.. 
hahah så söt !!
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus
#5 så himla söt & go!!

Vacker staty visst är det underbart med katter som är så smidiga att kan vara överallt utan att riva. fats jag har aldrig någon så högt men det finns nog föklaring i möblering? Kanske
#8 Menar du varför jag har hyllan så högt upp? Det är för vi tyckte det blev bra så helt enkelt.. Har varsin hylla precis över våra skrivbord o så blev det bra med den tredje hyllan mellan dom lite högre upp. Nu när Ester hittat den så var det ju himla bra att vi satte den där för hon stor trivs där uppe. Hon hoppar upp på husses skrivbord- upp på hans dator o sen upp på hans hylla över skrivbordet o sen upp på den högst upp. Ingen av de andra katterna fattar hur hon kommer upp dit, de sitter på golvet nedanför o undrar vad hon gör där uppe ser det ut som på deras blickar iallafall.
Förut idag försökte jag skriva ett inlägg här flera ggr. Det misslyckade hela tiden. Nu gör jag ett nytt försök.
Din Ester Pester ser ju jättegullig ut däruppe på hyllan. Så söt!
#5 Din Mascot är så fin där han sällskapar med dig intill datorn!
#9 Skönt med smidiga katter, min hona Diesel är allt annat än smidig. Som tur är så är hon aldrig å klättrar på hyllor å dylikt, bara på bord och fönster som är låga eller har en stol framför som hon kan använda. Just nu är det en kartong mitt på golvet i matrummet som e favvo sovplatsen. Min man köpte nya mc-stövlar å bara slängde kartongen på golvet efter sig till Diesels stora glädje så jag låter den ligga ett tag…
Jag gillar namnet Ester Pester!
/Anne