Perser iFokus

Perser

Etikett06-till-salu
Läst 449 ggr
Flisans
0

Nybadad Lakrizz

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ville bara visa er vad fin hon blev=)=)

Hon letar ff nytt hem.

Förhoppningsvis hittat ett =) =) Men de e ej bestämt ännu.

Flisans
0

En fin bild till

Flisans
0

o en till=)=)

yadhayezibas
0

hihi hon ser liiite missnöjd ut tycker jag… först får man bada o sen ska man se bra ut på bild oxå.. Glad  Jättefin är hon!!

Flisans
0

Inte bara LITE missnöjd=( Badet o fönen säger hon inget om, men när kameran kommer fram de vill hon inte alls???

yadhayezibas
0

Jag har en sån dam här hemma oxå. Hon är hur fin som helst med stora runda ögon när hon leker o busar.Men så fort hon ser att jag tar fram kameran så antingen springer hon o gömmer sig lr så blundar/blänger/kisar hon med ögonen..  Förvånad Så jag har gett upp att fota henne..

Tessan73
0

Oj oj oj ,,,ja vad kan jag mer säga,,,ingen har väl missat här hur kär jag är i denna katt.

//Tessan

SussiF
0

En puttig fluff :-)

BumbleBee
0

Lika vacker som bror sin Skrattande   Albin är världens snällaste också att bada o föna men när kameran kommer fram då kniper han ögonen eller vänder bort huvudet Ledsen

Annkis54
0

himla fin hon ser ut Emma
hon har växt till sig sen jag såg henne sist

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Lovebuffen
0

Jättevacker är hon!

Flisans
0

Ja jag tror oxå hon blivigt lite större. Ska nog väga henne. Har ju en vikt från när vi opererade henne. Då vägde hon 2,8 kg.

Ja detta med kamera är inget unikt för mina katter tror jag. Men Lakrizz va så hima lätt att fota när hon va mindre. Nu får jag nästan aldrig till bra kort=(=(. Men dessa duger allt tycker jag=)=)

Tack för era fina ord om min lilla tös=)=)

Kram på er alla

En bild när hon va blöt=)=)

Marita-L
0

Jätte söt..underbar ögon färg =))

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

Cybercat
0

Härlig tjej Emma! (fint namn förresten :))

Jag tycker nog man kan se hur snygg hon är även utan att hon öppnar ögonen. Det där med att hålla ögonen öppna verkar de f.ö. bara bli sämre på när de blir äldre - åtmisntånde för kameran. Kanske för att vippan blir mindre kul?

Hur som helst, superfin. Dum fråga kanske, men jag har inte hängt här så längte - varför är hon till salu?

Annkis54
0

#13..Emmas barn är blodprovstestade o har allergi mot katter
hon lägger ner sitt katteri
jag är hennes mamma om du undrar varför jag svarar för henne:)

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Amorstroll
0

Ja, hon var verkligen svart som lakritz! Dessutom har hon en kanon ögonfärg! Hoppas ni hittar ett bra nytt hem åt henne snart.

Hälsningar Lisa L S*Amors Troll

Kittentotts
0

Jösses va vacker hon är Emma

Hoppas verkligen denna tjej får ett hem som ger henne massa kärlek, ljuvlig är hon

Kramis / Carina

Flisans
0

#13 de e precis som min mor skriver pga allergi i familjen.

Tack alla för fina ord om min lilla Lakrizz.

RÄTT hem har funnits=)=)

Snart får ni veta vart=)=)

kram