Perser iFokus

Perser

Etikett02-allmänt-kattprat
Läst 788 ggr
SussiF
2008-04-08 14:54
0

Bada katt, ett tips :-)

Hej

Titta vad jag hitta'            http://grooming.petedge.com Top Performance Cat Grooming Bags)

Top Performance Cat Grooming Bags

Grooming cats is easy with the Top Performance® Cat Grooming Bag.   The Top Performance® Cat Grooming Bag is the perfect tool for bathing and grooming cats. Constructed of heavy-duty black nylon with large rubber mesh inserts to let water in and out when bathing. Cat 'wears' the bag by slipping into the zippered top opening, and the Velcro® collar at head opening provides a secure fit to prevent scratching. Two front zippers of Cat Grooming Bag allow cleaning of front paws, as well as nail clipping. Three rear zippers allow access to rear paws and hindquarters. Also ideal for dental cleanings, injections, ear and eye treatments, examinations, and administration of medicine. Cat Grooming Bag also features two carrying handles and a convenient hanging hook. Zips open in front to provide easy access for washing. Guaranteed for life. Top Performance Cat Grooming Bags are available in the sizes listed below.

Sizes may be combined for quantity discounts.

yadhayezibas
2008-04-08 15:15
0

*asg* Vilken grej!!

Annkis54
2008-04-08 20:58
0

hehe
kanske bra att ha i vissa fall
den är nog bra att lägga in katten i om man ska väga
jag köpte mig ju en Fiskvåg för att kunna väga vuxna katter
men det var inte så lätt som jag trodde hehe
har ännu inte kommit på hur jag ska väga en vuxen katt hmmm

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

yadhayezibas
2008-04-08 21:00
0

#2 Jag sätter mina i hushållsvågen *skratt* har en sån med en stor skål och där sitter dom snällt tills jag är klar.. Cool

Annkis54
2008-04-08 21:09
0

jag har en sån digital som går till 5 kg
men när katterna blir runt 4  så är det svårt att få plats tycker jag

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

yadhayezibas
2008-04-08 21:20
0

ja joo.. annars håll i dom o väg dig o katten på vanliga vågen Cool

Marita-L