Min "lille" gubbe!!
Idag har jag anmält ett par katter till utställning 3 Maj. Min lille gosgubbe "Tyson" är den ena. Tyvärr så har han tappat lite i vikt då han är såååå kääär i sina tjejer. Nån som har nåt bra tips på hur jag kan få upp honom i vikt lite grann till utställningen? Kort om tid jag vet… Han har oxå fällt ur en hel del men jag tycker han ser ganska ok ut ändå. Vad tycker ni? Han lär ju inte bli sämre i pälsen till utställningen iallafall…
Han var lite sur efter bad & föningen så bilden är inte så super bra men man kan se lite hur han är i pälsen.
Tacksam för alla tips om hur jag kan göda honom!
Hälsningar
Pethra som ser på hockey!! HEJJA LHC!!! 

Prova med gimpetsvitainpasta.. det är vitaminer och ska öka aptiten har jag hört… om det stmmer r jag inte säker på, men uppskattat godis är det i alla fallhär hemma.
Jo det ger jag redan.. men han gillar inte vitaminpastan, han gillar bara malt pastan..den bruna.
Men tack för tipset!

Pasta först och sedan baby blött är bäst mmen även torr. Så gjorde jag när kärleken var stark och det fungerade utmärkt
Han är ganska kräsen av sig, gillar inte babymaten.. Men han gillar nötfärs kom jag på igår kväll så nu ger jag honom det …
Tack för tipsen!

B-Vitaminer gör ju annars man får upp matlusten, kan ju ges i form av spruta av veterinären, kostar ca 50:-, detta ger jag varje gång de vaccineras
Brukar ge mina mjukost, leverpastej, olja över maten är ju inte heller fel för päls också, man får helt enkelt prova sig fram bland feta saker
Hade en hane jag bara kletade in nutrical i munnen eftersom han gick ner sig så i vikt, detta är ju kännt vara bra också näringsmässig
/ Carina

Jag ger min ena hane vitaminpasta blandad med ett fett/vitamin pulver jag beställt via www.visnintfeline.com Det blir en kletig "köttbulle" som är lätt få in i munnen. Jag ser ganska snabbt resultat.
/Helena