Fredag Morgon:)))
Så härligt då alla kommer hem tidigare denna dagen
Hoppas vädret som va igår återkommer under helgen, satt ute i solen som värmde ljuvligt. Rensade bort skit och annat i rabatterna, la i nya stenar jag målat och lackat
Idag ska jag in till min väninna och granne för klippa ner hennes hona som är en utekatt, jag och Ellen som är hennes katt e´ kompisar, och nu stog jag inte ut med tovorna på magen som kommit utav regn o fukt, de ska bort, suttit pillat upp dem i solstolen innan om dagarna, Så tråkigt då det får bli tovor bara
Än så länge går det
Har en upplevelse få vara med om i helgen, ska med pojken till kyrkan där han går i scoterna, de ska vara med på familjegudstjänsten
Ha en riktigt bra dag!
/ Carina
Godmorgon!
Idag är det tjockdimma ute. Vi bor nära vattnet så ibland är det så här. Här är allt bara bra med både människor o djur. Hoppas ni andra får en fin dag också
önskar
Elisabet

Önskar vackert väder idag då det e min födelsedag hihi

Godmorgon. Jag fyller inte år, men vill ändå ha vår. Grattis. Det är tungt här också
Här är det mulet och på plus sidan i temperaturen… Har skickat iväg barnen till skolan, skjutsade även grannpojken då cykelkedjan hoppat av och vi inte fick fast den… ska börja jobba i eftermiddag sen jourar jag till i morgon eftermiddag, sen hem ett dygn innan jag går på nytt jour tills måndag… sen ledig tisdag sen jobb till nästa lördag, och mitt emellan nånstans är det tänkt att jag fyller år också… tiden räcker definitivt inte till för allt man vill göra. så jag blir nog lite off nån dag antar jag….
Hålleer på att planera min trädgård, får väl se vad man hinner/har råd med…
Ha en trevlig kväll/helg alla!!!!
"godafton"
här har det varit uppehållsväder o plusgrader
fick ett ryck o duschade kattungar idag.
gick hur bra som helst
6 st ca 2 timmars jobb..
o så fotade jag oxå hehe
. Ska nog städa å tvätta lite åxå….