Söker fortfarande nya hem.
Hejsan.
Tänkta testa med er här på forumet igen. Har ju varit några resor med folk som varit intresserade men sen har de inte blivigt så i slutändan.
Kvar här har jag
Flisan kastrerad svartsköldpadd perserhona 6år.

Sen hennes dotter
Lakrizz svart perserhona 1 1/2 år.
Hoppas du hittar bra hem till dina katter. Det dyker nog upp tillsist…
mycket vackra katter mumms

det är svårt att hitta bra nya hem,jag vet!!!Hopps att du hittar det,jag har 1 katt kvar…dom andra kunde inte fått bättre hem,det var värt väntan på att det kändes 100% bra!

Ohh gud, jag blir helt sjuk när jag ser lakrizz,,,,,hon är så underbar,,,en riktig drömkatt för mig.
//Tessan

#5 men tessan,köp henne då;)

Lakrizz är min Albins syster
Hon är verkligen görfin

#6 hade jag pengarna skulle jag inte tveka en sekund på att få köpa henne,,,jag lovar. Men nu har jag investerat i en Pet Dryer,,,så jag har ju inte råd just nu
Fast petdryern verkar värt sina små "lappar" tycker jag det låter som. Hehe..

#9 ja jo det är sant,,,,en investering för lång tid framöver.

Tack alla ni för fina ord om mina tjejer=) Alltid kul när nån mer än jag gillar deras utseende=) Sen e dom ju de trevligaste katterna som finns oxå. Men de vet ju inte så många här på forumet om.
Ja du Tessan de va ju synn för mig o Lakrizz att du precis köpt en sån=( Hon hade säkert fått de jättebra hos dig. OM jag inte är helt ute o snurrar så har du väl köpt en katt från min mor innan va??
#2 #4 Rätt hem dyker säkert upp nån gång men nu känns de jobbigt. Bara gå o vänta på att de ska dyka upp o veta att mina töser ska flytta=( För min o min familjs skulle e de ju alltid enklast om de blir gjort så fort man får sånna här dåligt besked=( Så man kan gå vidare i livet. Men de krävs ju ändå rätt hem för att de ska bli av så de e bara o vänta vidare. Kanske Tessan blir ny ägare på Lakrizz senare ändå=)=)

#8 Hoppas Lakritz får möjligheten få sitt hem hos dig Tessan
Synd pengar ska vara allt som ställer till det
För jag tror hon hade fått det bra hos dig Tessan. Du får köpa lite trisslotter:)
/ Carina

#11 ja det stämmer, jag har köpt 2 katter av din mamma till o med. Men den här lilla tösen fångade mitt hjärta redan när du satte ut bilderna på henne som bebis,,,,var sååå avundsjuk
.
japp ska genast köpa lotter o börja tippa på lotto o hästar m.m
.
:) fina kissar må jag ju faktiskt tillägga till "Flisans"

#14 tack billyboy=)
rätt hem kommer Emma
is i magen
hehehe..jag har lika svårt att leva upp till det som du har…

#13 NÄÄÄÄ du ska inte köpa lotter och tippa på lotto.Spar pengarna istället så har du snart missen *asg*
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~

ha ha ha,,,ja det är sant,,,att tippa är väl bara att kasta pengarna i sjön,,,,man vinner ju aldrig

Ja det är ej lätt att hitta hem nu:(